שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הותר לפרסום: עו"ד יהודה שפר הוא החשוד בדריסתו למוות של הולך רגל בשבת

חדשות

הותר לפרסום: עו"ד יהודה שפר הוא החשוד בדריסתו למוות של הולך רגל בשבת, צילום: ניידת משטרה. צילום אילוסטרציה באדיבות משטרת התנועה
הותר לפרסום: עו"ד יהודה שפר הוא החשוד בדריסתו למוות של הולך רגל בשבת
01/09/2014, עו"ד אורי ישראל פז

 

המשנה לפרקליט המדינה לענייני אכיפה כלכלית עוכב לחקירה ושוחרר בתנאים מגבילים. המשטרה מחפשת אחר עדים לאירוע ובודקת את טענתו של שפר כי הולך הרגל, חזי מנסור בן ה-65, התפרץ לכביש מבלי לאמוד את המרחק

לאחר טלטלה במסדרונות הפרקליטות, הותר לפרסום: המשנה לפרקליט המדינה לענייני אכיפה כלכלית, עו"ד יהודה שפר, הוא החשוד בדריסתו למוות של הולך הרגל חזי (אליאס) מנסור, בן 65 מחיפה.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

המשטרה חוקרת את התאונה שהתרחשה בשבת לפני הצהריים ברחוב אבא חושי בשכונת רמת אלמוגי בחיפה. מנסור עסק בפעילות ספורטיבית, והרכב שבו נהג עו"ד שפר פגע בו כשהיה על הכביש, במקום שבו אין מעבר חצייה. בחקירתו טען עו"ד שפר כי מנסור התפרץ לכביש, ובמשטרה ממשיכים לחפש אחר עדים לאירוע.

עו"ד שפר עוכב לחקירה על ידי בוחני התנועה במחוז חוף, ושוחרר בתום חקירה ממושכת בתנאים מגבילים. בכיר הפרקליטות, בן 51, הפקיד ערבות עצמית וערבות צד ג', ואף הפקיד את הדרכון שלו כדי שלא יוכל לעזוב את הארץ. בנוסף, אתמול נערך לו שימוע באגף התנועה, ובסיומו נשלל רישיון הנהיגה שלו ל-90 יום.

עו"ד שפר מונה לתפקיד המשנה לפרקליט המדינה האחראי על אכיפה כלכלית בשנת 2009, לאחר ששימש כראש הרשות לאיסור הלבנת הון, שאותה הקים בשנת 2002.

פרקליטתו של שפר, עו"ד ניצה כהן, טענה בתגובה לערוצי החדשות כי לא ניתן היה למנוע את התאונה. לדבריה, "99.9% שזו תאונה בלתי נמנעת. אין סיכוי שאדם סביר שהיה נקלע לאותה סיטואציה יכול היה לעצור ולא לפגוע באדם, כי אותו קורבן פשוט רץ לתוך הכביש בלי לאמוד את המרחק. יש במקום מפגע מאוד קשה לטעמי, זה כביש דו-מסלולי שבאמצע ישנו אי תנועה עם צמחים. קטע מסוים שם נמוך מהמדרכה ומטעה כאילו מותר לעבור שם. אין מעבר חצייה במקום, אבל זו הטעיה, וזה ממש מהווה סיכון. שכנים ששוחחו עמנו במקום סיפרו כי אנשים טועים וחוצים שם בשל אותה הטעיה".

הקורבן, חזי מנסור, פרש לגמלאות מבנק דיסקונט לפני כשנתיים ובתפקידו האחרון היה סגן ראש החטיבה העסקית בבנק. לפני כן שימש בין היתר כמנהל מרחב ירושלים של הבנק, ומנהל הסניף הראשי בחיפה. לפני כשנה וחצי נפטרה רעייתו.

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:190
קומיט וכל טופס במתנה