שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מנהל חברת בנייה סיים לרצות מאסר בגין עבירות מס ונעצר שוב כעבור שבועיים

חדשות

מנהל חברת בנייה סיים לרצות מאסר בגין עבירות מס ונעצר שוב כעבור שבועיים, צילום: צילום אילוסטרציה: istock
מנהל חברת בנייה סיים לרצות מאסר בגין עבירות מס ונעצר שוב כעבור שבועיים
28/08/2014, מערכת תקדין

מנהל חברת "הפי אר נט" נעצר בחשד לקיזוז חשבוניות פיקטיביות בסכום של כ-3.6 מיליון שקל שבועיים בלבד לאחר ששוחרר ממאסר בגין ביצוע אותה עבירה. הראיות שאספו חוקרי פקיד שומה ירושלים והדרום הפריכו את טענתו כי הוא היה רק פועל שכיר בחברה והצביעו עליו כמי שעמד בראשה

מנהל חברת בנייה נעצר בחשד שקיזז חשבוניות פיקטיביות בסכום של כ-3.6 מיליון שקל. המעצר בוצע שבועיים בלבד לאחר שהוא שוחרר ממאסר בן 18 חודשים, בגין עבירות דומות שביצע באותה שנה בחברה אחרת.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

חוקרי פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום עצרו השבוע את מחמד סוויטי, תושב פסגת זאב בן 40, החשוד כי בהיותו מנהל פעיל של חברת הבנייה "הפי אר נט", הזדכה שלא כדין בספרי החברה על חשבוניות פיקטיביות עבור עסקאות שמעולם לא בוצעו בשווי של מיליוני שקלים.

סוויטי טען כי הוא היה רק פועל בניין שכיר בחברה, אך הראיות שנאספו במשרדי פקיד השומה הראו כי סוויטי היה זה שביצע את ההזמנות של הניירת העסקית של החברה, שמו הופיע על כרטיס ביקור כמנהל והבעלים הקודמים של החברה אף זיהה אותו כמי שנכח במעמד העברת המניות.

בעצת עורך דינו, סוויטי שמר על שתיקה בחקירתו, גם כאשר בחיפוש בביתו נמצאו מסמכים הקושרים אותו למעשים אלו וכן למעשים דומים בחברות נוספות.

בית משפט השלום בירושלים אישר את שחרורו של סוויטי בתנאים מגבילים תמורת ערבויות והפקדת דרכונו, לאחר שהוא הכחיש את המיוחס לו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:84
קומיט וכל טופס במתנה