שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > סטודנטים למשפטים בסמסטר האחרון יוכלו להירשם להתמחות מבלי לסיים את התואר

חדשות

סטודנטים למשפטים בסמסטר האחרון יוכלו להירשם להתמחות מבלי לסיים את התואר, צילום: צילום אילוסטרציה: Getty images Israel
סטודנטים למשפטים בסמסטר האחרון יוכלו להירשם להתמחות מבלי לסיים את התואר
29/07/2014, מערכת תקדין

עקב המצב הביטחוני, אישרה המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין לסטודנטים למשפטים המצויים בסמסטר האחרון ללימודי התואר להירשם להתמחות כבר מספטמבר הקרוב, בתנאי שישלימו את חובותיהם עד סוף נובמבר 2014

המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין בראשות עו"ד חוה מרצקי, אישרה היום (יום ג', 29.7) הוראת שעה, לפיה כל תלמיד הרשום בפקולטה למשפטים בסמסטר האחרון ללימודי התואר במשפטים רשאי להירשם כמתמחה מה-1 בספטמבר 2014, בתנאי שישלים את חובותיו לאוניברסיטה עד ל-30 בנובמבר 2014.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

הוראת שעה זו הותקנה לאור פניות של סטודנטים שהתקבלו בלשכה, לפיהן נבצר מהסטודנטים לגשת לבחינות או להגיש עבודות גמר בעקבות המצב הביטחוני וגיוס המילואים הרחב במסגרת מבצע "צוק איתן", ועל כן הם לא עומדים בתנאי הכשירות להתחלת התמחותם.

הוראת סעיף 26(1) לחוק לשכת עורכי הדין, התשכ"א-1961 קובעת כי רק מי שקיבל אישור מהפקולטה למשפטים שסיים את תקופת לימודיו ונותרו לו לא יותר משתי בחינות רשאי להירשם להתמחות.

הוראת השעה נעשתה בתיאום עם משרד המשפטים, ותעלה לדיון ביום רביעי בוועדת חוקה, חוק ומשפט בכנסת, שצפויה לאשר אותה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:211
קומיט וכל טופס במתנה