שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד רונאל פישר ישוחרר למעצר בית ל-12 יום לאחר שהתעלף בחקירה ואושפז

חדשות

עו"ד רונאל פישר ישוחרר למעצר בית ל-12 יום לאחר שהתעלף בחקירה ואושפז, צילום: עו"ד רונאל פישר. צילום: רונן פדידה
עו"ד רונאל פישר ישוחרר למעצר בית ל-12 יום לאחר שהתעלף בחקירה ואושפז
15/07/2014, עו"ד אורי ישראל פז

עו"ד פישר שנעדר מהדיון בעניינו הבוקר יחל את מעצר הבית בבית החולים שהוא הוא מאושפז. עו"ד רות דוד בלום: "זה לא מצב שהוא חש לא בטוב. הוא יצא מאיזון תרופתי לגמרי"

עורך הדין רונאל פישר התעלף במהלך אחת החקירות שנערכו לו במשטרה והובהל לטיפול רפואי בבית החולים, בו הוא שוהה כעת. לכן הוא גם נעדר הבוקר מהדיון שנערך בעניינו בבית משפט השלום בירושלים. לדברי סניגוריתו, עורכת הדין רות דוד-בלום, "זה לא מצב שהוא חש לא בטוב. הוא יצא מאיזון תרופתי לגמרי".

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

השופטת חגית מאק-קלמנוביץ החליטה לאמץ היום את הבקשה המוסכמת על המשטרה לשחרורו של עו"ד פישר למעצר בית מלא, למשך 12 ימים. חוקר המשטרה, גיא אשר, ציין בבית המשפט כי יש בידו דו"ח סודי באשר לפעולות נוספות שצוות החקירה מבקש לבצע, אולם תוך ערנות למצבו הרפואי של עו"ד פישר נענתה המשטרה למעצר הבית שאליו הוא משתוקק מאז מעצרו לפני כשבועיים.

במהלך מעצר הבית, שייחל בבית החולים בו הוא מאושפז ויעבור לביתו, נאסר עליו ליצור קשר עם כל המעורבים בעניינים לגביהם נחקר בחשד לעבירות תיווך של שוחד ושיבוש הליכי חקירה.

כפי שדווח לאחרונה בפורטל חדשות תקדין, המחלקה לחקירות שוטרים חוקרת את החשד כי עו"ד פישר הציע ליו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד, אלון חסן, להעביר אליו סכום כסף גדול, ובתמורה לכך הוא ידאג שבשתי פרשיות שבהן נחקר חסן לא יוגש כתב אישום. פישר נתפס כשמצלמות האבטחה במסעדה תפסו אותו מקבל מזוודה עם 150 אלף מזומנים, אותם העביר לידיו חסן בתיאום עם חוקרי מח"ש, ומיד נעצר. עד היום שהה עוה"ד פישר במעצר, לאחר שערעורו לבית המשפט המחוזי נדחה. בתמורה לשיתוף הפעולה של חסן, המשטרה סגרה כנגדו את שני תיקי החקירה עליהם דובר עם עוה"ד פישר.

 

מ"י 8326-07-14

 

לקריאה נוספת, ראו:

 

הותר לפרסום: עו"ד רונאל פישר נעצר בחשד לתיווך בשוחד ושיבוש הליכי משפט

 

בעקבות פרשת פישר: ייבדק חשד לקשרים פסולים בין הפרקליטות לעו"ד פליליסטים

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:172
קומיט וכל טופס במתנה