שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הותר לפרסום: עו"ד רונאל פישר נעצר בחשד לתיווך בשוחד ושיבוש הליכי משפט

חדשות

הותר לפרסום: עו"ד רונאל פישר נעצר בחשד לתיווך בשוחד ושיבוש הליכי משפט, צילום: עו"ד רונאל פישר. צילום: רונן פדידה
הותר לפרסום: עו"ד רונאל פישר נעצר בחשד לתיווך בשוחד ושיבוש הליכי משפט
06/07/2014, עו"ד אורי ישראל פז

המחלקה לחקירות שוטרים חוקרת את החשד כי עו"ד פישר הציע ליו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד, אלון חסן, להעביר אליו סכום כסף גדול, ובתמורה לכך הוא ידאג שבשתי פרשיות שבהן נחקר חסן לא יוגש כתב אישום

המחלקה לחקירות שוטרים (מח״ש) בפרקליטות המדינה עצרה ביום חמישי את עו"ד רונאל פישר בחשד לביצוע עבירות של תיווך לשוחד ושיבוש מהלכי משפט. מעצרו של עורך הדין בוצע לאחר חקירה סמויה של מח״ש. בדיון שהתקיים ביום חמישי בערב, האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרו של עו"ד פישר, ששמו הותר לפרסום רק היום, עד ליום שני, ה-7.7.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

מחומר הראיות שנאסף עד כה עולה חשד כי עו"ד פישר הבטיח לפעול לכך ששתי פרשיות משנה שבהן עלה חשד נגד אלון חסן, יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד שנחקר במשטרה במספר פרשיות חמורות, לא יבשילו לכלל הגשת כתב אישום נגדו. על פי החשד, עו"ד פישר ביקש מחסן סכום כסף משמעותי על מנת להעבירו לגורמים שיסכלו את הבשלת החקירה. נוסף על כך, פישר חשוד שמסר לחסן פרטים חסויים מהחקירה המתנהלת נגדו.

מפרוטוקול הדיון על הארכת מעצרו עולה כי עו"ד פישר אמר שאת הכסף הוא מעביר לאנשי משטרה. ביום חמישי נקבעה פגישה שבמהלכה קיבל פישר כסף מאלון חסן ומיד נעצר. "הוא קיבל סכום גדול מאוד ולא אנקוב בסכום כי זה חלק מהחקירה", אמר בדיון נציג המשטרה רנ"ג שלום עמר.

בבית המשפט אמר עו"ד פישר: "אני אמנם מייצג הרבה מאוד אנשי ביטחון וציבור וחשוב לי הרושם שיישאר בפני בית המשפט. אני לא פושע אני לא נותן שוחד לאנשים. אני לא עושה זאת. אני יכול להיקלע לסחרור שבו לקוח לא משלם לי אני מספר לו סיפורים כדי לקבל את שכר טרחתי. הסברתי למר חסן אבל אני מתבייש בעובדה שבית המשפט מעלה על הדעת שאני אעשה דבר כזה ולא במקרה. כל מה שיש זה מה שחסן הקליט אותו. אני לא עושה דברים כאלה ולא יהיו דברים כאלה. אם מח"ש היו חושבים חוץ מהכעס עלי שיש לי מרחץ דמים מולם, אם היו חושבים שיש דבר כזה למה לא נתנו לעבירה להתבצע. מה העבירה שביצעתי? שישבתי מול לקוח ודיברתי. למה אני צריך בית סוהר עכשיו? מה עשיתי? כי אמרתי דברים לא יפים. זה לא סיבה לשים אדם במעצר. ברור שיחרבו חיי אם אלך למעצר".

דובר משרד המשפטים מסר כי החלטת מח"ש לעצור את עו"ד פישר נתקבלה על דעת הדרגים הבכירים בפרקליטות המדינה.

ממשרדו של עו"ד פישר, משרד עורכי הדין רונאל פישר, בלום דוד ושות', נמסר כי "עו"ד פישר לא עושה הנחות, לא לעצמו ולא לאחרים, כאשר הדבר נוגע לטיפול בלקוחות המשרד, ולכן ברור מדוע הצלחותיו ויכולותיו המוכחות ממריצות גורמים שונים ואינטרסנטים לנסות ולפגוע בו.

"המשרד מעולם לא זכה להנחות מגורמי אכיפה שונים ובמסגרת הטיפול המשפטי, נלחם הוא והופך כל אבן, ומעלה כל טענה, מבלי לחשוש מדבר. גם כעת, דבר לא ימנע ממשרדנו להמשיך ולתת את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיו. עו"ד פישר עושה כל הדרוש לבירור הדברים במהרה, ומשכך, אנו משוכנים כי הסיפור יחלוף בלא כלום".

 

 

מ"י 8326-07-14

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:73
קומיט וכל טופס במתנה