שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד אייל גלובוס מונה לראש רשות התאגידים בתפקיד שבו כיהן אביו לפני 22 שנה

חדשות

עו"ד אייל גלובוס מונה לראש רשות התאגידים בתפקיד שבו כיהן אביו לפני 22 שנה, צילום: עו"ד אייל גלובוס. צילום: דוברות משרד המשפטים
עו"ד אייל גלובוס מונה לראש רשות התאגידים בתפקיד שבו כיהן אביו לפני 22 שנה
29/06/2014, עו"ד אורי ישראל פז

עו"ד אייל גלובוס, המכהן משנת 2006 כמנהל האגף לסיוע משפטי במשרד המשפטים, הוביל רפורמה שכללה בין היתר סיוע משפטי לנפגעי עבירות המתה, ייצוג בהליכים עקרוניים, התמקצעות עורכי הדין ומעבר לתיקים אלקטרוניים ממוחשבים

הממשלה אישרה את מינויו של עו"ד אייל גלובוס לתפקיד ראש רשות התאגידים במשרד המשפטים. המינוי אושר בהמשך להמלצת שרת המשפטים ציפי לבני לפי ועדת איתור בראשות מנכ"לית משרד המשפטים, עו"ד אמי פלמור.

עו"ד אייל גלובוס (51) מכהן משנת 2006 כמנהל האגף לסיוע המשפטי במשרד המשפטים. בתפקיד זה הוביל עו"ד גלובוס רפורמה שכללה, בין היתר, הרחבת תחומי הייצוג כמו סיוע משפטי לנפגעי עבירות המתה, הרחבת האגף לסיוע משפטי לשישה מחוזות, שיתוף בוועדות כנסת וחקיקה, ייצוג בהליכים עקרוניים, התמקצעות עורכי הדין הפנימיים ושיפור פיקוח על עורכי הדין החיצוניים, מעבר לתיקים אלקטרוניים ממוחשבים ועוד.

גלובוס עובד במשרד המשפטים משנת 1997. הוא התמחה בבית המשפט העליון ובמשרד עורכי דין פרטי, והחל את דרכו המקצועית בשוק הפרטי. בשנת 1996 עבר לשירות הציבורי כעורך דין ברשות החברות הממשלתיות, ובשנת 1997 מונה כמנהל מחוזות ירושלים והדרום באגף לסיוע משפטי במשרד המשפטים.

לגלובוס תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון נוסף בכלכלה, והוא בעל תואר שני במנהל עסקים, כולם מהאוניברסיטה העברית. בנוסף, הוא חבר בוועדת המינויים של לשכת עורכי הדין, ושימש כחבר הוועדה למלחמה בעוני. אביו, ישראל גלובוס ז"ל, כיהן עד לפטירתו בשנת 1992 כרשם החברות.

השרה לבני בירכה על המינוי וציינה כי "עורך הדין גלובוס הוא לא רק איש מקצוע רב ניסיון וכישורים, אלא גם כזה שצמח בתוך משרד המשפטים ומכיר אותו היטב, ולכן הוא המינוי הנכון והמתאים ביותר לתפקיד. אני בטוחה שבתפקידו החדש יצליח לשרת את הציבור הישראלי על הצד הטוב ביותר, ומאחלת לו הצלחה רבה בתפקיד".

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:26
קומיט וכל טופס במתנה