שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > בעקבות פניית עורכי דין: הלשכה תחזיר את משוב השופטים כבר בשנה הקרובה

חדשות

בעקבות פניית עורכי דין: הלשכה תחזיר את משוב השופטים כבר בשנה הקרובה, צילום: צילום אילוסטרציה: Getty images Israel
בעקבות פניית עורכי דין: הלשכה תחזיר את משוב השופטים כבר בשנה הקרובה
26/06/2014, עו"ד אורי ישראל פז

הוועד המרכזי של לשכת עורכי הדין החליט לקיים משוב שופטים כבר בשנת המשפט הקרובה, במטרה לחזק את אמון הציבור במערכת המשפט. עם חברי הוועדה שתקדם את הנושא בלשכה נמנים עו"ד יהודה רווה, עו"ד ציון אמיר, עו"ד זכי כמאל ופרופ' רון שפירא

הוועד המרכזי של לשכת עורכי הדין החליט לקיים משוב שופטים כבר בשנת המשפט הקרובה. בהודעת הלשכה הודגש כי משוב השופטים אינו כלי ניגוח, אלא כלי חשוב להערכת התנהלותם של שופטים והמערכת המשפטית. "אין ספק שאמון הציבור במערכת המשפט מצוי במגמת ירידה, שכן שופטים ממוקדים במתן תוצאה והכרעה שיפוטית, הוגנת, בעוד שציבור המתדיינים מתמקד בהתנהלות שהובילה לתוצאה", מסרה הלשכה.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

עוד נמסר כי "לשכת עורכי הדין רואה לנכון לשוב ולהדגיש כי היא רואה חשיבות רבה במערכת משפטית חזקה וזוכה לאמון הציבור ועל כן עושה כמיטב היכולת לשמירה על אכיפת החוק והסדר, תוך שיתוף פעולה אדוק עם השופטים, הנהלת בתי המשפט, פרקליטות המדינה, היועץ המשפטי לממשלה וזרועות השלטון".

המהלך נעשה לאור פנייתם של רבים מעורכי הדין, אשר רואים לנכון לחזק את המערכת המשפטית ואמון הציבור באמצעות משוב שופטים, שיעשה תוך שמירה על כבוד המערכת.

לצורך מימוש המשוב, מוקמת ועדת משוב בראשות ראש הלשכה עו"ד דורון ברזילי, שתוסמך לפעול ולקדם את העניין כראות עיניה. חברי הוועדה הם עו"ד פיני מרניסקי, עו"ד יהודה רוה, עו"ד ציון אמיר, פרופ' רון שפירא, עו"ד אבי חימי, עו"ד דפנה רוזן-זינגר, עו"ד ברוריה לקנר ועו"ד דב גלבוע. מ"מ יו"ר הוועדה הוא עו"ד זכי כמאל.

מהנהלת בתי המשפט טרם נמסרה תגובה למהלך. 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:57
קומיט וכל טופס במתנה