שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > האישה דורשת את חלקה ברווחים שמגלגל "צימר הבגידות" שהקים בעלה

חדשות

האישה דורשת את חלקה ברווחים שמגלגל "צימר הבגידות" שהקים בעלה , צילום: צילום: Getty images Israel
האישה דורשת את חלקה ברווחים שמגלגל "צימר הבגידות" שהקים בעלה
27/04/2014, ליאור שדמי שפיצר

לטענת האישה, הצימר המשמש זוגות שניהלו רומנים אסורים גרף 36 אלף שקל בחודש. עו"ד עינבר לב, המייצגת את הבעל: "המספרים מגוחכים. לפי החישוב הזה, כל 48 דקות מגיעים בני זוג לעשות את שלהם, לצאת, והמנקה העסוקה מספיקה לנקות את החדר"

תביעת חלוקת רכוש במסגרת גירושין של בני זוג מושבניקים כללה סעיף חריג – חלוקת ההכנסות מ"צימר האהבים" שניהל הבעל. בתביעה שהגישה לבית המשפט לענייני משפחה בפתח תקווה תובעת האישה את חלקה ברווחים האסטרונומיים, לטענתה, שגרף הצימר שהקים הבעל בנחלת אמו.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

לטענת האישה, מאות זוגות שניהלו רומנים אסורים נהגו להגיע אל נחלת חותנתה מידי חודש דרך שביל גישה סודי בשדות ולשכור צימר לשימוש שעתי. הזוגות התייחדו בצימר כ-50 דקות עד שעה ולאחר מכן מיהרו לדרכם. על פי חישובים שערכה האישה, גלגל העסק כ-36 אלף שקל בחודש, רובם לא מדווחים, ועל כן מגיע לה חלק נכבד בהכנסות הבעל וברכושו.

לדברי עו"ד עינבר לב, המייצגת את הבעל, תביעת האישה חסרת שחר. הצימרים אכן פעלו לזמן קצר, אך אז הוציאה המועצה המקומית צו הריסה למבנים, חייבה את אמו של הבעל להרסם, וכן לשלם קנס של 60 אלף שקל על בנייה לא חוקית. לדברי עו"ד לב, האישה יודעת היטב כי העסק כבר אינו פועל מינואר 2010, וגם ההכנסות שהניב העסק לפני כן נבלעו בעלות בניית הצימרים והריסתם ושימשו את הגבר לתשלום קנסות בגין כתב אישום שהוגש נגד אמו על בנייה ללא היתר.

בכתב ההגנה שהגיש הבעל באמצעות עו"ד לב נטען כי הרווחים שעליהם מדווחת האישה הם מגוחכים ואינם תואמים את המציאות. לפיכך, מבקש הגבר מבית המשפט לענייני משפחה בפתח תקווה, למחוק את תביעתה על הסף.

"האופן שבו חישבה האישה את הכנסותיו של הגבר מחדרי האירוח מעלה גיחוך, בלשון המעטה", אומרת עו"ד לב. "חישוב מתמטי פשוט מעלה כי לטענת האישה, כל חדר אירוח 'עושה 30 סיבובים ביום'. זאת, בעוד שביממה קיימות רק 24 שעות... לשיטתה של האישה, כל 48 דקות מספיקים בני זוג המגיעים לחדר לעשות בו את שלהם, לצאת, והמנקה העסוקה מספיקה לנקות את החדר, לרבות שטיפתו והחלפת מצעים, ולקבל את הזוג הבא – תוך 48 דקות בלבד, וכל 48 דקות!".

לדברי עו"ד לב, "לו היה שמץ של אמת בטענת האישה, הרי שההכנסות מהעסק היו אמורות לעמוד על כ-3 מיליון שקל בחודש. תמוה אם כך, שהאישה תובעת רק 21 אלף שקל בחודש".

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:131
קומיט וכל טופס במתנה