שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > התאומות מלול מהתוכנית "היפה והחנון" הורשעו בגניבה מחנויות בקניון מלחה

חדשות

התאומות מלול מהתוכנית "היפה והחנון" הורשעו בגניבה מחנויות בקניון מלחה, צילום: הודיה ומירב מלול. צילום מסך מתוך התוכנית בערוץ 10
התאומות מלול מהתוכנית "היפה והחנון" הורשעו בגניבה מחנויות בקניון מלחה
24/04/2014, ליאור שדמי שפיצר

הודיה ומירב מלול הורשעו על פי הודאתן במסגרת הסדר טיעון בגניבה מחנויות ומנהג אוטובוס ונידונו למאסר על תנאי ולקנס כספי. מירב מלול: "היינו בלי מסגרת ועשינו הרבה שטויות"

התאומות הודיה ומירב מלול, שהשתתפו בתוכנית הריאליטי היפה והחנון, הורשעו בעבירות של גניבה ונידונו לחודשיים מאסר על תנאי ולקנס כספי. השתיים הורשעו על פי הודאתן במסגרת הסדר טיעון בגניבה מחנויות בקניון מלחה בירושלים ובגניבה של כסף מנהג אוטובוס.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

שופטת בית משפט השלום בירושלים חנה מרים לומפ התחשבה בכך שהעבירות בוצעו כשהאחיות, כיום בנות 21, היו בנות 18 ועל גבול הקטינות, וכן בהודאתן שחסכה זמן שיפוטי ובעובדה שהרכוש שנגנב הוחזר. עוד נלקחה בחשבון העובדה שלשתיים הרשעה קודמת בעבירה דומה.

"היינו בלי מסגרת ובלי כלום ועשינו שטויות", אמרה מירב מלול בבית המשפט. "אין מצב שזה יקרה שוב. אנחנו מתחרטות. היינו מחוץ לבית ועשינו הרבה שטויות".

השופטת לומפ הטילה על השתיים כאמור חודשיים מאסר על תנאי. על הודיה מלול הוטל קנס של 1,000 שקל ועל מירב הוטל קנס בסך של 750 שקל.  

 

ת"פ 8527-06-13

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:147
קומיט וכל טופס במתנה