שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > סכסוך הגירושין האלים הסתיים בהקלטת המכות והאונס של האישה על ידי בעלה

חדשות

סכסוך הגירושין האלים הסתיים בהקלטת המכות והאונס של האישה על ידי בעלה, צילום: צילום אילוסטרציה: Getty images Israel
סכסוך הגירושין האלים הסתיים בהקלטת המכות והאונס של האישה על ידי בעלה
22/04/2014, עו"ד אורי ישראל פז

האישה שקצה באלימות של בעלה כלפיה וביקשה להתגרש פעלה בעצת עורך דינה והקליטה את הנעשה בבית. למרות ההקלטות המרשיעות, החליטה הפרקליטות שלא להגיש כתב אישום 

 

סכסוך גירושין מכוער ואלים בין בני זוג מאזור השפלה הבשיל לאחרונה לחקירת משטרה נגד הבעל בחשד לאונס. לבני הזוג היסטוריה של אלימות, ולכן המליץ עורך דינה של האישה להקליט את הנעשה בבית, על מנת לתעד את אלימותו של בעלה כלפיה. רצה הגורל, ויום לאחר תחילת ההקלטות, חזר הבעל אל הבית כשהוא עצבני ואלים, ואנס את אשתו. האישה ההמומה הגיעה אל משרדו של עורך הדין עם ההקלטות, וזה הורה לה למהר למשטרה. המשטרה פתחה בחקירה נגד הבעל, אך לבסוף, לאחר התייעצות עם הפרקליטות, הוחלט שלא להעמידו לדין, בשל מצבו הפסיכיאטרי.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

חיי בני הזוג סבלו מעליות וירידות רבות, כאשר הבעל נהג להתעלל באשתו, לקלל אותה ולהכותה דרך קבע. לאחרונה, לאחר שאחרון הילדים סיים את הצבא, קצה האישה בגיהינום בו היא חיה והחליטה להתגרש.

היא פנתה אל עו"ד אמיר זבולון, העוסק בדיני משפחה, אשר לשמע סיפוריה על האלימות המילולית הקשה ממנה היא סובלת, ייעץ לה להקליט את הגבר, ולספק ראיות שישכנעו את הדיינים בבית הדין הרבני שיש לה עילה לגט. עוה"ד זבולון לא העלה בדעתו מה עתידות ההקלטות הללו להעלות.

יום לאחר ששתלה מיקרופונים בביתה, שבה האישה הנסערת אל משרדו של עורך דינה, ובידיה קלטת, בה מתועד הבעל כיצד הוא מקלל את האישה, מכה אותה ואף אונס אותה באכזריות. עוה"ד זבולון לא התלבט, ושלח את האישה הישר לתחנת המשטרה להגשת תלונה, כי מדובר בראיות לביצוע עבירה פלילית קשה.

במשטרה גבו מהאישה עדות, עצרו את הבעל, ופתחו בחקירה פלילית נגדו. אך לאחר התגבשות תיק החקירה, והודאת הבעל במעשים, הוחלט בפרקליטות שלא להגיש כתב אישום נגד הבעל, בשל מצבו הפסיכיאטרי. בפרקליטות השתכנעו כי מצבו הנפשי, וחוסר יכולת השיפוט שלו, הם ששימשו רקע למעשיו, וכעת משהורחק מאשתו, ולאחר שהוא מקבל טיפול פסיכיאטרי בבית חולים לחולי נפש, אין מקום להגיש נגדו כתב אישום.

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:8
קומיט וכל טופס במתנה