שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > משחק ילדים: בנות 12 תכננו לדקור ילדה בביה"ס בסכין מטבח שגנבו מחדר המורים

חדשות

משחק ילדים: בנות 12 תכננו לדקור ילדה בביה"ס בסכין מטבח שגנבו מחדר המורים, צילום: צילום אילוסטרציה: Getty images Israel
משחק ילדים: בנות 12 תכננו לדקור ילדה בביה"ס בסכין מטבח שגנבו מחדר המורים
13/04/2014, ליאור שדמי שפיצר

ילדות, הנאשמות בגניבה ובקשירת קשר לביצוע פשע, חשדו כי המתלוננת קיללה את אחותה של אחת מהן והחליטו לדקור אותה. הן למדו מהתוכנית "גאליס" המשודרת בערוץ הילדים כיצד לטשטש טביעות אצבע ותכננו כיצד לתקוף את המתלוננת, לדקור אותה בבטנה ולהשאיר אותה בפרדס

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה הבוקר לבית משפט השלום לנוער בעיר כתב אישום כנגד שלוש קטינות בנות 12, בגין קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה והחזקת סכין. באירוע היתה מעורבת קטינה נוספת, מתחת לגיל האחריות הפלילית, ולכן לא הוגש נגדה כתב אישום.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מוריה גרין, הנאשמות והקטינה הנוספת הכירו את המתלוננת במסגרת לימודיהן בבית ספר במרכז הארץ.  בין המתלוננת לבין הנאשמות נתגלע סכסוך על רקע חשדן כי המתלוננת קיללה את אחותה של אחת מהן. ב-1 באפריל, במהלך הפסקה בבית הספר, התווכחו המתלוננת והקטינה הנוספת, ובמהלך הוויכוח אף איימו באלימות זו כלפי זו. לאחר מכן, החליטו הנאשמות לדקור את המתלוננת, ולשם כך נטלו ללא רשות שני סכיני מטבח מתוך מטבחון חדר המורים והחביאו אותן בכיס מכנסיהן.

בסמוך לכך, התכנסו הנאשמות והקטינה הנוספת בחדר השירותים בבית הספר ותכננו יחדיו לדקור את המתלוננת. הנאשמות למדו מצפייה בתוכנית "גאליס" המשודרת בערוץ הילדים כיצד לטשטש טביעות אצבע, ולכן הלכו לחפש את מנקה בית הספר, על מנת לקחת ממנו כפפות חד פעמיות אך לא מצאו אותו. בנוסף, תכננו הנאשמות והקטינה הנוספת לנעול נעליים ישנות, וזאת על מנת שטביעות רגליהן לא יזוהו.

במסגרת התכנון, סיכמו הקטינות ביניהן כי בסיום יום הלימודים אחת הנאשמות תקרא למתלוננת ותיקח אותה באמתלת שווא לפרדס סמוך, שבו ימתינו לבואן שני האחרות המצוידות בסכינים, והקטינה הנוספת. הנאשמות סיכמו ביניהן על מילת קוד שתסמן לנאשמות לתקוף את המתלוננת, ולאחר מכן תכננו הנאשמות לדקור את המתלוננת בבטנה מספר פעמים, להותירה בפרדס ולברוח אל מחוץ לעיר.

למרבה המזל, בעת ששהו הנאשמות והקטינה הנוספת בחדר השירותים ותכננו את המעשה, חלפו המתלוננת וחברותיה ליד חדר השירותים, שמעו חלק מהדברים, קראו לסגל בית הספר ובכך נמנע המעשה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:206
קומיט וכל טופס במתנה