שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום נגד שוטר מג"ב המואשם שגנב אייפונים וכסף מטירונים שהיו תחת פיקודו

חדשות

כתב אישום נגד שוטר מג"ב המואשם שגנב אייפונים וכסף מטירונים שהיו תחת פיקודו, צילום: צילום: Getty images Israel
כתב אישום נגד שוטר מג"ב המואשם שגנב אייפונים וכסף מטירונים שהיו תחת פיקודו
07/04/2014, ליאור שדמי שפיצר

השוטר ששימש כסמל מחלקה ניצל את ההזדמנות שהטירונים יצאו לאימון, וגנב את הכסף ומכשירי הטלפון מתיקיהם שנשארו בבסיס. כשהתלוננו הטירונים על הגניבה, ערך להם "מסדר בושה" למציאת הגנב

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד שוטר משמר הגבול, תושב שדרות בן 22, המואשם בגניבת פלאפונים וכספים של טירונים שהיו תחת פיקודו.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, הירשמו לניוזלטר תקדין

 

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ליאת יוניניאן, השוטר שירת כסמל מחלקה בבסיס מעלה חמישה מכמש. ב-20 ביוני, בשעות הבוקר המוקדמות, בעת שטירונים ששירתו בבסיס יצאו לאימון, פתח הנאשם תיקים של שלושה מהם ולקח ללא רשות שני מכשירי אייפון וכסף מזומן בסך של 200 שקל. מתיקים אחרים לקח סכומי כסף נוספים בסך כולל של 250 שקל.

כשגילו הטירונים את דבר הגניבה פנו למפקדיהם, בהם הנאשם. בתגובה לתלונות ערך הנאשם לכלל הטירונים "מסדר בושה", שבמהלכו הם הצטוו להציג את חפציהם בפניו ובפני יתר המפקדים, וזאת אף שידע כי הטירונים לא גנבו את הרכוש וכי ידו שלו היא שהיתה במעל.

כשבוע לאחר הגניבה, מכר השוטר את אחד ממכשירי האייפון לשוטר נוסף המשרת עמו,  תמורת 600 שקל, וסיפק לו גרסה שקרית בנוגע לבעליו הקודם של המכשיר.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:180
קומיט וכל טופס במתנה