שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום: אישה בת 31 ילדה תינוק בבית, חנקה אותו וקברה אותו בחורשה

חדשות

כתב אישום: אישה בת 31 ילדה תינוק בבית, חנקה אותו וקברה אותו בחורשה, צילום: צילום: istock
כתב אישום: אישה בת 31 ילדה תינוק בבית, חנקה אותו וקברה אותו בחורשה
01/04/2014, ליאור שדמי שפיצר

האישה שנכנסה להריון לא רצוי מגבר שאינו בעלה שמרה את ההיריון בסוד מבעלה ובני משפחתה המתגוררים איתה באותו בית. מיד לאחר הלידה גרמה הנאשמת למותו של התינוק, ויחד עם אמה וחברה נוספת הכניסו אותו לתוך תיק וטמנו אותו באדמה

כתב אישום הוגש היום נגד אם בת 31 שילדה תינוק בביתה מבלי שאיש מבני משפחתה המתגוררים בביתה ידע כלל שהיא בהריון, וחנקה אותו למוות מיד לאחר שנולד. 

הנאשמת, נשואה ואם לבנות, נכנסה להריון לא רצוי כתוצאה מקשר אינטימי שניהלה עם גבר אחר. במהלך ההיריון, ביקשה הנאשמת להפיל את העובר שבבטנה, אך אביו התנגד לכך ולכן נמשך ההיריון.

חודשי ההיריון חלפו מבלי שבעלה של הנאשמת ויתר בני משפחתה המתגוררים עמה בבית יודעים כלל שהיא בהריון.

על פי כתב האישום, ב-22 בפברואר ילדה הנאשמת את באחד מחדרי הבית תינוק בריא. מיד לאחר שנולד והחל לבכות, הכניסה הנאשמת, שלא רצתה שייוודע ליתר בני הבית על הולדת התינוק, את אצבעה לתוך פיו של התינוק והשאירה אותה שם למשך מספר דקות, כשהיא חוסמת את כניסת האוויר לקנה הנשימה שלו והוא סבל מחנק שגרם למותו.

עוד נטען בכתב האישום כי אמה של הנאשמת, שישנה בחדר סמוך, שמעה את בכיו של התינוק ונכנסה לחדר לשאול לפשר הקול. הנאשמת אמרה לה שהיא סובלת מכאב ראש וביקשה ממנה לקרוא לידידת המשפחה שישנה באותה עת בחדר אחר בבית.

כשהגיעה הידידה מסרה לה הנאשמת את התינוק וביקשה ממנה לחתוך את חבל הטבור. בהמשך עטפה החברה את התינוק בסדין והכניסה אותו לתוך תיק, בידיעתה של הנאשמת, ואת התיק הניחה במחסן מחוץ לבית. כעבור מספר שעות נסעו הנאשמת, אמה והחברה אל חורשה סמוכה לבית הקברות של היישוב חורה, חפרו בור וטמנו בו את התינוק.

האם נאשמת בהריגה ובשיבוש מהלכי משפט. כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע על ידי עו"ד רחל אלמקייס מפרקליטות מחוז דרום (פלילי).

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:252
קומיט וכל טופס במתנה