שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הפרקליטות גנזה את חקירת הזמר אייל גולן – מחוסר ראיות מספיקות

חדשות

הפרקליטות גנזה את חקירת הזמר אייל גולן – מחוסר ראיות מספיקות, צילום: צילום: Getty images Israel
הפרקליטות גנזה את חקירת הזמר אייל גולן – מחוסר ראיות מספיקות
05/02/2014, עו"ד אורי ישראל פז

 

לא מחוסר אשמה: לאחר חודשים של חרושת שמועות, הודיעה פרקליטות מחוז תל אביב לפני זמן קצר לסנגוריו של הזמר המפורסם כי לאחר בחינת התיק שכנגדו בפרשת "משחקי חברה" הוחלט על גניזתו. בעיתוי תמוה הפיץ אתמול לעיתונאים רני רהב מכתב חתום פרי עטו של גולן, המפרט את הצד שלו בפרשה, וקיבל חשיפה רבה בכלי התקשורת

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הודיעה לפני זמן קצר לבאי כוחו של הזמר אייל גולן כי לאחר בחינת התיק שכנגדו בפרשת "משחקי חברה" הוחלט על גניזתו בעילה של חוסר ראיות מספיקות.

כזכור, בנובמבר פרצה לראשונה פרשת "משחקי חברה", במסגרתה חשודים הזמר המפורסם ואביו, דני ביטון, בעבירות של בעילת קטינות אסורה בהסכמה לכאורה, ובהדחת קטינות לשימוש בסמים לכאורה. גולן התלונן בפני החוקרים שהפרשה גורמת לו להפסדים של מיליוני שקלים, ביטולי הופעות והשמעות ברדיו. כעת נראה שהפרשה הגיעה לסיומו, לפחות בכל הנוגע לגולן עצמו, שלא יוגש כתב אישום נגדו על חלקו בפרשה.

אייל גולן אמר היום בעקבות הודעת הפרקליטות: "ברצוני להודות לאימי, לילדיי ולקהל שאיתי על התמיכה לאורך כל הדרך. את שהיה על ליבי אמרתי וכתבתי אתמול".

גולן: "מעולם לא עשיתי מעשה שלא יכבד אישה"

ואכן, בעיתוי תמוהה הפיץ אך אתמול היחצ"ן רני רהב לגדודי עיתונאים מכתב חתום פרי עטו של אייל גולן, בו הוא מפרט את הצד שלו בפרשה בה הוא מעורב בשבועות האחרונים, וניסה לבדל את עצמו מאביו שנטש אותו בילדותו. "התכוונתי לכנס מסיבת עיתונאים ולדבר מליבי, אך מכיוון שפרקליטות מחוז תל-אביב פלילי עדין לא סיימה את עבודתה, אני מנוע מכך ומכבד את ההליך", פתח גולן את מכתבו לעיתונאים. "בשלושת החודשים האחרונים אני עובר ימים קשים מאוד. אני מודע לכך שהציבור בישראל כועס ומבולבל לחלוטין ממה שקרה וצר לי על כך. הימים הם ימים קשים עבור ילדי, אימי ואני עצמי", כתב גולן ובהמשך גם התנצל בפני מעריציו, אימו וילדיו על התקופה הקשה שהם עוברים בעקבות פרשת "משחקי חברה".

"נקלעתי לסיטואציה מאוד מאוד קשה ולא נעימה. מצד אחד מתלוננות, שהעידו נגדי במשטרה ולאחר מכן, הובהר כי העידו עדות שקר. לצערי הרב, בשל העדויות, שהודלפו לציבור נוצר מצב אבסורדי ומבלבל כאילו אני עשיתי מעשים שלא יעשו. ברצוני להבהיר, כי מעולם לא עשיתי מעשה שלא יכבד אישה או גבר במדינת ישראל", כתב גולן.

לאחר מכן הוא גם מתייחס להאשמות נגדו ומסביר כי לא היה מעורב בכל מה שיוחס לו פרט למקרה הנערה ששיקרה, לדבריו, לגבי גילה האמיתי. "לצערי, מי שקרא את העדויות קרא אכן עדויות, אך לאחר מכן אותם אנשים שהעידו נקראו לעדות נוספת באזהרה לדבר שקר. ברצוני להבהיר, כי חוץ ממקרה אחד, שהיתה סיטואציה מביכה עליה העדתי במשטרה, במסגרתה הגיע אבי לביתי יחד עם שתי נשים, ללא ידיעתי והסכמתי. בין שתי הנשים היתה בחורה, שהעידה שהיתה בת 21 ואחרי מספר דקות חשדתי, שמדובר בבחורה צעירה יותר. שאלתי אותה ביוזמתי בת כמה היא והיא הודתה בפני כי היא בת 17.5. באותו רגע עזבתי מיד את הדירה, על מנת שלא לפגוע בכבודה".

גולן התייחס לנושאים נוספים במכתבו וסיים אותו בהבעת תודה לרשויות החוק בישראל במילים: "ברצוני להודות לרשויות החוק במדינת ישראל כי הם עושים ככל שיכולתם לסיים את הפרשה באופן המהיר ביותר".

לקריאה נוספת, ראו:

 

כתב אישום: הזמר אייל גולן העלים מהציבור הכנסות ב-2.65 מיליון שקל

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:226
קומיט וכל טופס במתנה