שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד חוה מרצקי נבחרה פה אחד ליו"ר המועצה הארצית בלשכת עורכי הדין

חדשות

עו"ד חוה מרצקי נבחרה פה אחד ליו"ר המועצה הארצית בלשכת עורכי הדין, צילום: עורכת הדין חוה מרצקי. צילום: יחסי ציבור
עו"ד חוה מרצקי נבחרה פה אחד ליו"ר המועצה הארצית בלשכת עורכי הדין
04/02/2014, עו"ד אורי ישראל פז

בעוד שיו"ר הלשכה דורון ברזילי רואה במינויה פה-אחד על ידי חברי המועצה הארצית כעדות ל"שינוי דרך המצביע על אחידות ולכידות בקרב חברי המועצה", יו"ר ועד מחוז ת"א והמרכז אפי נוה מגיב כי "לאור חולשת יו"ר הלשכה ואי-תפקודו בנושאים כמו המאבק בהשגת גבול המקצוע והצפת המקצוע, המינוי של מרצקי מקבל משנה תוקף"

 

אמש (3.2.14) התכנסה המועצה הארצית בלשכת עורכי הדין ובחרה פה-אחד בעורכת הדין חוה מרצקי, חברת הוועד המרכזי, ליו"ר המועצה הארצית, במקומו של עו"ד צבי פירון.

עורכת הדין פאדיה עתמאלה-שלבי נבחרה על ידי המועצה הארצית כנציגה בוועדה למינוי קאדים שרעיים – הוועדה הממנה דיינים לבתי הדין של העדה המוסלמית. ועו"ד מתעב פלאח נבחר על ידי המועצה הארצית כנציג בוועדה למינוי קאדים מד'הב – הוועדה הממנה דיינים לבתי הדין של העדה הדרוזית.

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי, בירך על המינויים והביע ביטחון כי עוה"ד מרצקי "תמלא את התפקיד על הצד הטוב ביותר. העובדה כי נבחרה פה-אחד על ידי חברי המועצה הארצית מעידה על שינוי דרך ומצביעה על אחידות ולכידות בקרב חברי המועצה". על המינויים של עוה"ד עתמאלה-שלבי ופלאח ציין ברזילי כי הוא "רואה חשיבות גדולה בוועדות אלה ובייצוג שווה לכל המגזרים, ואני מאחל להם הצלחה רבה".

בעקבות בחירתה של עוה"ד מרצקי לתפקיד יו״ר המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, בירך גם יו״ר מחוז תל אביב והמרכז של הלשכה, עו"ד אפי נוה, על המינוי ואמר כי "מדובר במינוי ראוי ומבורך. אין ספק שיכולותיה וכישרונה של מרצקי יהוו חיזוק כוח משמעותי לפעילות לשכת עורכי הדין, וציבור עורכי הדין בפרט".

בשם כל חברי המחוז איחל לה עוה"ד נוה "הצלחה רבה במילוי תפקידה ובהתמודדות עם האתגרים הרבים מולם ניצבת הלשכה, ביניהם המאבק בהשגת גבול המקצוע והצפת המקצוע. לאור חולשת יו"ר הלשכה ואי-תפקודו בנושאים הללו, המינוי של מרצקי מקבל משנה תוקף. כיו"ר המחוז אני מתחייב לסייע לה ולפעול להצלחתה, כי הצלחתה היא ההצלחה של כולנו".

יצוין כי בחירת הנציגים נעשית על פי כללי לשכת עורכי הדין, המסדירים את בחירת נציגי הלשכה בוועדות הבחירה ובוועדות מינויים.

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:141
קומיט וכל טופס במתנה