שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אישום: שדד תיק מאישה כשהוא רכוב על קטנוע ויצא לחגוג על חשבונה

חדשות

אישום: שדד תיק מאישה כשהוא רכוב על קטנוע ויצא לחגוג על חשבונה, צילום: כרטיסי אשראי. צילום: Lotus Head
אישום: שדד תיק מאישה כשהוא רכוב על קטנוע ויצא לחגוג על חשבונה
16/01/2014, עו"ד אורי ישראל פז

אליהו ששון, צעיר בן 22 מתל אביב, מואשם בכך שעלה עם הקטנוע שלו על המדרכה כשהוא רכוב עליו עם חבר נוסף והשניים חטפו מהמתלוננת את תיקה האישי, הפילו אותה על המדרכה ונגרם לה שבר בעצם הבריח. ששון וחברו השאירו אותה חבולה על המדרכה ויצאו למסע קניות של אלכוהול וסיגריות עם כרטיס האשראי שלה בהיקף של כאלף שקלים, עד שסורבו בבית העסק השלישי ובתגובה חטפו את המוצרים וברחו. מעצרו הוארך היום עד החלטה אחרת

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה הבוקר לבית משפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד אליהו ששון, תושב העיר בן 22, בשל עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, גניבה, נהיגה פוחזת ורשלנית שיש בה כדי לסכן חיי אדם ועבירות נוספות.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יונתן גל, ביום 19.12.13 בשעה 17:30 יצאה המתלוננת ממקום עבודתה בתל אביב לכיוון רחוב ויצמן, כאשר הבחינו בה ששון וחברו שרכבו על קטנוע. ששון עלה עם הקטנוע על המדרכה ונסע אחר המתלוננת תוך סיכון פקח עירייה שהיה בדרכו, בעוד שהנוסע שהרכיב חטף ממנה בכוח את תיק היד שהחזיקה והפיל אותה למדרכה. המתלוננת ניסתה להתנגד, אבל החוטף היה חזק ממנה והצליח לקחת מידה את התיק, תוך שהוא מפיל אותה על המדרכה. כתוצאה מהנפילה נגרם לה שבר בעצם הבריח.

ששון וחברו השאירו את המתלוננת חבולה על המדרכה ויצאו למסע קניות של אלכוהול וסיגריות עם כרטיס האשראי שלה אשר היה בתיק הגנוב. בתיק האישי היה כמעט כל מה שמצוי בכל תיק סטנדרטי של אישה: ארנק, ארבעה כרטיסי אשראי, כרטיס חבר מועדון, רישיון נהיגה, מוצרי קוסמטיקה, משקפי שמש ומשקפי ראייה, טלפון נייד מסוג סמסונג גאלאקסי וצרור מפתחות.

שני השודדים נסעו לקיוסק זהובים שברחוב האצ"ל בעיר, שם רכשו באמצעות כרטיס האשראי שלה פאקט סיגריות מסוג מארלבורו אדום בשווי 300 שקלים. משם המשיכו השניים ל"מכולת אולגה" שבדרך ההגנה בתל אביב, ורכשו באמצעות כרטיס האשראי וודקה פינלנדיה ושתי קופסות סיגריות מסוג מארלבורו לייט בשווי כולל של 233 שקלים.

בבית העסק השלישי אותו פקדו סירבה המוכרת למכור להם לאחר שהבינה כי אינם בעלי הכרטיס. לא לפני שכבר רכשו במקום וודקה וחטיפים בשווי של 225 שקלים, ושילמו תמורתם באמצעות כרטיס האשראי. משהבחינה המוכרת בשמה של המתלוננת מתנוסס על כרטיס האשראי ושאלה את ששון לפשר האמור, ומשסורבה העסקה, בתגובה לכך ששון וחברו חטפו מספר פריטים וכן כרטיסי חיוב וברחו מהחנות מבלי לשלם עבורם.

בבקשת המעצר ציין עוה"ד גל כי "הנאשם נטל חלק משמעותי ביותר באירוע השוד ובחבלה שנגרמה למתלוננת בעקבותיו. יתר על כן, הוא הותיר את המתלוננת פצועה וחבולה על המדרכה וניצל את פרק הזמן שחלף עד למועד בו הספיקה לבטל את כרטיסי האשראי שבבעלותה, בכדי 'לחגוג' על חשבונה של המתלוננת. בנוסף, לנאשם עבר של 20 הרשעות תעבורה, בין היתר, בגין ביצוע שתי עבירות של נהיגה ברמזור אדום, נהיגה על מדרכה, נהיגה נגד כיוון התנועה, ושתי עבירות של אי-עצירה בתמרור עצור".

הדיון בבקשת המעצר התקיים הבוקר ומעצרו של ששון הוארך עד החלטה אחרת. יצוין כי לפרקליטות לא ידועה זהותו של העבריין השני שהשתתף עם ששון במסע השוד שלו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:4
קומיט וכל טופס במתנה