שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > יועמ"ש מח' תאגידים ברשות לניירות ערך, עו"ד שריה אורגד, הודיע על פרישתו

חדשות

יועמ"ש מח' תאגידים ברשות לניירות ערך, עו"ד שריה אורגד, הודיע על פרישתו, צילום: עו"ד שריה אורגד. צילום: דוברות הרשות ניירות ערך
יועמ"ש מח' תאגידים ברשות לניירות ערך, עו"ד שריה אורגד, הודיע על פרישתו
08/01/2014, עו"ד אורי ישראל פז

עוה"ד אורגד "פורש בסיפוק רב מתפקידי לאחר שש שנים של עשייה אינטנסיבית ברשות". יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, אמר כי "שריה הוא איש מקצוע מעולה". את אורגד יחליף עו"ד מאיר לוין, המכהן כיום כסגן מנהל מחלקת תאגידים

יועמ"ש מחלקת תאגידים ברשות ניירות ערך, עו"ד שריה אורגד, הודיע היום על כוונתו לסיים את תפקידו, וזאת לאחר שש שנים ברשות.

עו"ד אורגד הינו בוגר תואר ראשון במשפטים במסלול המשולב למשפט וכלכלה באוניברסיטת חיפה, ותואר שני בלימודי משפט וכלכלה מטעם האיחוד האירופי.

בין השנים 2000-2008 היה עורך דין בכיר במשרד צלרמאיר, פילוסוף ושות'.

אורגד החל עבודתו ברשות ניירות ערך בשנת 2008 כראש היחידה המקצועית – משפטית במחלקת תאגידים, אחראי תחום פניות מקדמיות ועמדות סגל משפטיות, ומרכז (משפטי) של תחומי הבנקים, חברות הביטוח והמכשירים הפיננסיים. בשנת 2010 מונה ליועץ המשפטי וראש מערך רגולציה של המחלקה.

במסגרת תפקידו, אורגד היה שותף בהובלה של פרויקטים חשובים ובהם: הסדרת שוק איגרות החוב אשר כלל בין היתר את פיתוח מודל הנציגויות (קציני אשראי) להסדרי חוב ותיקון חוק ניירות ערך המסדיר את תפקידי הנאמנים לאגרות חוב; במישור הגילוי, פרויקט שיפור וקיצור הדוחות, הכולל הסדרה של גילוי ענפי בתחומים משמעותיים ובהם הגז והנפט, הנדל"ן המניב והביומד; ופרויקטי דה-רגולציה, כגון ניהול של פרויקט ההקלות לחברות נסחרות והסדרת אפשרות ביצוע הצעת רכש חליפין לאיגרות חוב.

בנוסף, אורגד היה שותף בהובלת פרויקטי פיתוח שוק בעלי חשיבות לאומית, כדוגמת תפקידו האחרון כיושב ראש משותף של הוועדה הבין-משרדית לקידום ההשקעות בחברות ציבוריות בתחום המחקר והפיתוח ותפקידו כיו"ר ועדת המשנה למימון הפרויקט הלאומי לדיור באמצעות קרנות להשקעה במקרקעין; ופרויקטים נוספים כחלק מפרויקט הסרת החסמים ופיתוח השוק של הרשות.

כן ניתן למנות את פרויקט פיתוח שוק ניירות ערך מסחריים; פרויקט פיתוח קרנות אשראי לעסקים קטנים ובינוניים; ופרויקט למימון פרויקטי נדל"ן יזמי.

עו"ד אורגד אמר כי "אני פורש בסיפוק רב מתפקידי לאחר שש שנים של עשייה אינטנסיבית ברשות. נפלה בחלקי זכות גדולה לשרת את הרשות והציבור, בעידן של משבר כלכלי עולמי ואתגרים רגולטוריים רבים. אני מודה ליו"ר הרשות על הזכות שניתנה לי להוביל פרויקטים חשובים בעבודת הרשות, ובמיוחד הזכות לכהן כיו"ר ועדת המו"פ".

יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, אמר כי "שריה הוא איש מקצוע מעולה. במהלך עבודתנו המשותפת מצאתי בשריה יועמ"ש מהשורה הראשונה, המכיר את שוק ההון לפני ולפנים ובעל הבנה כלכלית של תהליכים בשוק ההון הן מצד הרגולטור, והן מצד הגופים המפוקחים. אני מודה לו על תרומתו הרבה לעבודת הרשות, מצטער על עזיבתו ומאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה ובטוחני כי כך אכן יהיה".

את אורגד יחליף עו"ד מאיר לוין (39), המכהן כיום כסגן מנהל מחלקת תאגידים. את דרכו ברשות החל לוין לפני כשנתיים, כאשר קודם לכן היה שותף במשרד עורכי הדין גורניצקי ושות'. בעל תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות) ותואר שני במנהל עסקים (MBA) – התמחות במימון, שניהם מאוניברסיטת בר-אילן. את התמחותו במשפטים עשה בבית המשפט העליון. מאז הגיע לרשות, עוה"ד לוין שותף מרכזי לשינויים וליוזמות שמובילה הרשות במסגרת מפת הדרכים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:144
קומיט וכל טופס במתנה