שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > שוטר הציע במהלך חקירת חשודה במשטרה: בואי נקיים יחסי מין במהירות

חדשות

שוטר הציע במהלך חקירת חשודה במשטרה: בואי נקיים יחסי מין במהירות, צילום: צילום: גלר
שוטר הציע במהלך חקירת חשודה במשטרה: בואי נקיים יחסי מין במהירות
01/01/2014, מערכת תקדין

ג'ריס באסל, חוקר משטרה בתחנת זבולון במרחב נוף, מואשם בכך שנישק בשפתיה של חשודה בחדר החקירות תוך שהוא מחדיר לפיה את לשונו, נגע בה בכל חלקי גופה, הניח את ידו על איבר מינה של המתלוננת מעל לבגדיה, ואת ידה על איבר מינו. הנחקרת נרתעה ממעשיו, החלה לבכות וביקשה ממנו לחדול, תוך שהוא מבהיר לה כי ניתן לקיים יחסי מין במהירות

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר (1.1.14) לבית המשפט השלום בחיפה כתב אישום נגד ג'ריס באסל (44), חוקר בתחנת זבולון במרחב נוף בגין עבירות של מעשה מגונה, מרמה והפרת אמונים.

על פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד רונן יצחק, בעיצומה של חקירת משטרה של חשודה בעבירה של ביצוע הונאה באמצעות כרטיסי אשראי, ולאחר שחוקר נוסף שהיה עימו בחדר החקירות עזב את החדר, סגר באסל את דלת חדר החקירות והחל להחמיא לה, לנשקה בפיה בניגוד לרצונה, אחז בזרועותיה והקימה ממקומה. כל זאת בזמן שבן משפחתה ממתין לחקירה מחוץ לחדר ולאחר שהודתה בפניו כי נפלה בעבר קורבן למעשה אונס.

הנחקרת החלה לבכות וניסתה לגרום לבאסל לחדול ממעשיו. באסל חדל ממעשיו רק בשל רעש שנשמע מחוץ לחדר החקירות ומיד לאחר מכן הפסיק את החקירה שלה.

לאחר חקירת בן משפחתה, הורה באסל לנחקרת להיכנס שוב לחדר החקירות וסגר את הדלת. לאחר שהודיע לה כי היא משוחררת ובעודם בחדר החל באסל שוב לנשקה בשפתיה בניגוד לרצונה, נגע בה בכל חלקי גופה, הניח ידו על איבר מינה והניח את ידה על איבר מינו. הנחקרת נרתעה ממעשיו וביקשה ממנו לחדול, תוך שהוא מבהיר לה כי ניתן לקיים יחסי מין במהירות. רק לאחר שאמרה לו כי בן משפחתה נמצא מחוץ לדלת ועלול לשמוע את הרעשים ולהיכנס לחדר החקירות, חדל באסל ממעשיו.

בימים שלאחר מכן באסל התקשר לנחקרת פעמים רבות וכשענתה לשיחה אמר לה כי הוא מתגעגע אליה והפציר בה להיפגש עימו. כשנפגשו השניים באקראי ברחוב מספר ימים לאחר מכן המשיך באסל בהפצרותיו וכשהמשיכה לסרב, חיבק אותה ונישק ללחיה בניגוד לרצונה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:172
קומיט וכל טופס במתנה