שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מחיר ההתעמרות באזרח הקטן: הוט תפצה לקוח באלפי שקלים על עוגמת נפש

חדשות

מחיר ההתעמרות באזרח הקטן: הוט תפצה לקוח באלפי שקלים על עוגמת נפש, צילום: צילום: רועי פרידמן
מחיר ההתעמרות באזרח הקטן: הוט תפצה לקוח באלפי שקלים על עוגמת נפש
30/12/2013, עו"ד אורי ישראל פז

השופטת זהבה בנר מעכו קיבלה תביעה קטנה שהגיש יוסף זוהר על חוסר התייחסות, העדר שירות מוחלט והתעלמות ממתן תשובות ופתרונות לבעיות עקב חיבור מכשיר הטלוויזיה לחברת הכבלים הוט. אילו תבע מהוט סכום גבוה יותר – היה מקבל את כולו

חברת הכבלים הוט התעלמה במפגיע מלקוח שביקש לקבל שירות ותפצה אותו על עוגמת נפש בסך של 3,000 שקל. כך פסקה השופטת זהבה בנר מבית המשפט לתביעות קטנות בעכו.

יוסף זוהר מנהריה הגיש תביעה קטנה נגד חברת הוט בטענה על חוסר התייחסות והעדר שירות מוחלט, והתעלמות ברורה ממתן תשובות ופתרונות לבעיות עקב חיבור מכשיר הטלוויזיה לחברת הכבלים הוט. לדבריו, חמש דקות לאחר התחברות הוט לטלוויזיה, הממיר מפסיק את פעילותו.

לאחר הליך גישור שנכשל, השופטת בנר קיבלה את התביעה במלואה מכמה טעמים: אמון מלא בדבריו של זוהר על פעילותו המאומצת מול חברת הוט שלא הניבה פרי, זוהר ניסה במשך 24 שעות להשיג את חברת הוט כאשר גם בשעה 02:00 בלילה שמע מענה כי הנציגים עדיין עסוקים בהגשת שירות לאחרים, הוא עשה מאמץ חריג ונדיר בכך שאף נסע בעצמו למשרדים הראשיים של החברה, אבל שם לא רק שלא כיבדוהו במענה, אלא שלחו אותו חזרה לביתו כדי שימסור את דבריו בכתב. נמנעו לחלוטין לשמוע את דבריו במקום או להקדיש לו תשומת לב כלשהי.

השופטת בנר מציינת בפסק הדין כי היא רואה בהתנהגות זו התנהלות מזלזלת ופוגעת בלקוח וצודק הלקוח כי לפני שקיבלו את כספו התקשרו אליו פעמים אינספור וידעו לדבר אליו בצורה היפה והמכובדת והמנומסת ביותר. אבל לאחר שהחלו לגבות ממנו תשלום, שכחו ממנו, התעלמו מצרכיו והעניקו לו יחס פוגעני, מזלזל ומשפיל. על כך יש לפצות אותו בסכום גבוה ביותר, אבל בגלל שזוהר הגביל את תביעתו לסכום של 3,000 שקל בלבד, נאלץ בית המשפט להגביל את הפיצוי לסכום נמוך זה.

אלף שקלים נוספים פסקה השופטת בנר לטובת זוהר עבור הוצאות המשפט שגרמה לו חברת הכבלים הוט.

 

ת"ק 18301-07-13

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:233
קומיט וכל טופס במתנה