שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הושעה עו"ד מיכאל שר המואשם בגניבה מלקוחותיו מעל 2 מיליון שקל

חדשות

הושעה עו"ד מיכאל שר המואשם בגניבה מלקוחותיו מעל 2 מיליון שקל, צילום: צילום: Getty Images Israel
הושעה עו"ד מיכאל שר המואשם בגניבה מלקוחותיו מעל 2 מיליון שקל
29/12/2013, עו"ד אנה נודל

בית הדין המשמעתי של לשכת עורכי הדין השעה את עו"ד מיכאל (מייק) שר מלשכת עורכי הדין עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. כתב האישום שהוגש נגד שר מייחס לו עבירות של גניבה בידי מורשה

בית הדין המשמעתי המחוזי של לשכת עורכי הדין בתל אביב החליט להשעות באופן זמני את עו"ד מיכאל שר מלשכת עורכי הדין, בעקבות כתב אישום חמור שהוגש נגדו. עו"ד שר לא יוכל לעסוק בעריכת דין עד תום ההליכים המשפטיים המתנהלים נגדו.

כתב האישום שהוגש נגד עו"ד שר לבית המשפט המחוזי בתל אביב מייחס לו גניבה מחשבונות הנאמנות אותם פתח עבור לקוחותיו. לפי כתב האישום, עוה"ד שר נהג להשתמש בכספים שהופקדו אצלו בנאמנות לצרכיו האישיים, ולאחר שהלקוח היה מתעקש על משיכת הכספים, עו"ד שר היה מעביר אליו כספים מחשבון נאמנות של לקוח אחר.

כתב האישום מייחס לו עבירות של גניבה בידי מורשה ומשיכת שיק ללא כיסוי. הועד המחוזי של לשכת עורכי הדין ביקשו להשעות את עו"ד שר מלשכת עורכי הדין מכיוון שמדובר בעבירות שיש עימן קלון. עוה"ד שר הודיע ללשכה כי הוא מוכן להשעות את עצמו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. 

לפי האישום הראשון, עוה"ד שר שלשל לכיסו 557 אלף שקל מחשבון נאמנות של לקוח, ולאחר שאותו הלקוח לחץ עליו, הוא השיב לו את הכספים, אותם נטל מחשבון נאמנות של לקוח אחר. מלקוח אחר הוא גנב 920 אלף שקל שאותם החזיר גם כן מכספים של לקוח אחר. האישום השלישי מייחס לו גניבה של 1.3 מיליון שקל מלקוחה, והאישום הרביעי מייחס לו גניבה של 120 אלף שקל מלקוחה נוספת.

לקריאה נוספת בפרשה זו, ראו:

 

כתב אישום חמור נגד עו"ד: שלשל לכיסו מעל 2 מיליון שקל מכספי הלקוחות

 

בד"מ 72/13

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:34
קומיט וכל טופס במתנה