שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > קצין משטרה בראשון לציון ביקש וקיבל שוחד מבעל מועדון סימפל ברחובות

חדשות

קצין משטרה בראשון לציון ביקש וקיבל שוחד מבעל מועדון סימפל ברחובות, צילום: צילום: באדיבות משטרת התנועה
קצין משטרה בראשון לציון ביקש וקיבל שוחד מבעל מועדון סימפל ברחובות
29/12/2013, עו"ד אורי ישראל פז

מח"ש מאשימה את רפ"ק יורם יולזרי, קצין רישוי ואבטחה בתחנת משטרת ראשון לציון, בעבירה של נטילת שוחד על שביקש מבעל המועדון הלוואה של 30 אלף שקל לנוכח מצבו הכלכלי הקשה ובתמורה נמנע מלסגור את שערי המועדון בו אירעה קטטה בין בליינים

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד כתב אישום נגד רפ"ק יורם יולזרי, קצין רישוי ואבטחה בתחנת משטרת ראשון לציון בגין עבירה של נטילת שוחד.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רונן יצחק, יולזרי היה אחראי, בין היתר, על רישוי עסקים, ביצוע ביקורות בבתי עסק לשם בחינת עמידה בתנאי הרישיון, הבטיחות והאבטחה. בנוסף, ככל שנדרש, היה ובבית עסק נמצא כי תנאי מתנאי רישיון העסק אינו מקוים, בסמכותו היה להורות על סגירה מנהלית של בית העסק למשך חודש ימים, וזאת לאחר עריכת שימוע על ידו.

ביום ה-27.10.12 בשעות הלילה המאוחרות אירעה קטטה בין בליינים במועדון ה"סימפל" שפארק המדע ברחובות. במהלך הקטטה נחבל אחד המעורבים. במסגרת סמכותו, זימן יולזרי לשימוע את בעל המועדון. בתום השימוע החליט יולזרי שלא להורות על סגירת המועדון, אלא להסתפק באזהרה חמורה.

נוסף על כך, ביקש יולזרי מבעל המועדון להתלוות אליו לשם עריכת ביקורת מיידית במועדון. בהגיעם למועדון, החל יולזרי לספר על מצבו הכלכלי הקשה אליו נקלע וביקש מבעל המועדון הלוואה בסך 30 אלף שקל. יולזרי המשיך לבקש מבעל המועדון הלוואה גם במספר הזדמנויות נוספות לאחר מכן, על אף שבעל המועדון סירב לבקשותיו. בשלב מסוים, יולזרי אמר לבעל המועדון כי 'עשה לו טובה' בכך שלא הורה על סגירת המועדון, ורמז לו כי לאור תפקידו הם עתידים להיפגש שוב. לאחר שיולזרי לא הניח, בעל המועדון הציע לו שובר נופש לצימר ואף פנה למשטרה ודיווח על הפצרותיו החוזרות של יולזרי.

משנודע למח"ש על התלונה, וכחלק מפעולת חקירה, תודרך בעל המועדון להיעתר לבקשת יולזרי ולמסור לידיו סכום כסף. על פי כתב האישום, בעל המועדון התקשר ליולזרי ואמר כי ברשותו סך של 3,000 שקל והשניים קבעו להיפגש. על פי התיאום הטלפוני נפגשו השניים ברכבו של בעל המועדון, סמוך לתחנת המשטרה. בהיות השניים ברכב, לבקשתו של יולזרי, מסר לו בעל המועדון 300 שקל במזומן. לאחר מכן הורה יולזרי לבעל המועדון לשמור על כללי הבטיחות במועדון שמא יתרחש אירוע קטטה נוסף, שאז המועדון ייסגר לחודש ימים. באותו מעמד ביקש 350 שקל, ואת שובר הטבת הנופש בצימר.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:168
קומיט וכל טופס במתנה