שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > נדחתה התביעה של התחנה המרכזית נגד 'אגד' על סך 10 מיליון שקל

חדשות

נדחתה התביעה של התחנה המרכזית נגד 'אגד' על סך 10 מיליון שקל, צילום: צילום: Rikci Pelleg
נדחתה התביעה של התחנה המרכזית נגד 'אגד' על סך 10 מיליון שקל
23/12/2013, עו"ד אנה נודל

בית המשפט המחוזי פסק כי התחנה המרכזית כשלה בהבאת העדויות להוכחת טענותיה לקבלת החזר הוצאות האבטחה עבור חמש שנות פעילות, וחייב אותה בתשלום הוצאות משפט בסך 118 אלף שקל

החברות המנהלות את התחנה המרכזית החדשה בתל אביב הגישו תביעה נגד אגד לבית המשפט המחוזי בתל אביב על סך יותר מ-10 מיליון שקלים. החברות ביקשו לקבל החזר על הוצאות האבטחה.

נטען כי בהמשך לישיבות אצל יועץ ראש הממשלה לענייני טרור שהתקיימו בסוף שנת 1997, סוכם כי התחנה המרכזית תישא במימון 30 תקני מאבטחים המבוקשים על ידי משרד ראש הממשלה וכי חברת 'אגד' תממן את העלות של שישה תקנים וחברת 'דן' תממן עלות של ארבעה תקנים. 

'אגד' העבירה את חלקה במימון התקנים עד סוף שנת 1999 והודיעה כי החל משנת 2000 היא מביאה את ההסכם לסיומו ותחדל את התשלומים בגין תקנים אלה.

התחנה המרכזית טענה כי לא ניתן לסיים את ההסכם באופן חד-צדדי, והגישה תביעה נגד 'אגד' בגין הוצאות האבטחה בין השנים 2001 ל-2006. 

'אגד' טענה בתגובה לתביעה כי החובה לספק שירותי אבטחה חלה על התחנה המרכזית. 

השופט שאול שוחט דחה את התביעה, וקבע כי החברות המנהלות את התחנה המרכזית "כשלו בהבאת עדויות להוכחת טענתן".

בית המשפט חייב את התחנה המרכזית לשלם ל'אגד' הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין בסך 118 אלף שקל.

 

ת"א 13732-06-10

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:197
קומיט וכל טופס במתנה