שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > סמנכ"ל בחברת הייטק נידון ל-14 שנות מאסר בגין אונס קטינות דרך האינטרנט

חדשות

סמנכ"ל בחברת הייטק נידון ל-14 שנות מאסר בגין אונס קטינות דרך האינטרנט, צילום: צילום: istock
סמנכ"ל בחברת הייטק נידון ל-14 שנות מאסר בגין אונס קטינות דרך האינטרנט
19/12/2013, עו"ד אנה נודל

הנאשם שכנע ילדות ונערות בנות 11-18 לבצע בעצמן מעשים מגונים כשהוא צופה בהן באמצעות מצלמת רשת. הפרקליטות: מדובר באחד מכתבי האישום החמורים ביותר שהוגשו בגין ביצוע עבירות מין באינטרנט

בית המשפט המחוזי מרכז גזר אתמול עונש מאסר של 14 שנות מאסר בפועל על סמנכ"ל בחברת הייטק שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינות באמצעות האינטרנט. בנוסף, הוטל עליו מאסר על תנאי וכן פיצוי כספי בסך 10,000 שקל לכל אחת מ-33 הקורבנות שפרטיהן מופיעים בכתב האישום.

הנאשם, תושב רמת השרון בן 42, שהועסק כסמנכ"ל בחברת היי-טק הטריד במשך כארבע שנים ילדות ונערות בגילאי 11-18. הוא התחזה לילדה והציג את עצמו בזהות בדויה בשמות "אלונה", "גלי", "נטלי" ו"שירי". בפרופיל שלו הופיעה תמונה של ילדה עירומה ונכתב בו שהיא בעלת ניסיון מיני.

לפי כתב האישום, הנאשם ניהל עם הילדות באמצעות האתר שיחות בנושאים מיניים. הוא שכנע את הילדות להתפשט מול מצלמות האינטרנט ושכנע את חלקן לבצע בעצמן מעשים מגונים ומעשי סדום תוך שהוא צופה בהן ומדריך אותן דרך המחשב.

הנאשם הודה בחקירה בביצוע המעשים ולאחר פרסום הפרשה ניסה להתאבד. 

מהפרקליטות נמסר בתגובה לגזר הדין: כי "מדובר באחד מכתבי האישום החמורים ביותר שהוגשו בגין ביצוע עבירות מין באינטרנט, תוך שיוחסה לנאשם עבירת אינוס באמצעות האינטרנט. הפרקליטות רואה באינטרנט זירה שהמסוכנות שלה הולכת וגוברת, במיוחד כלפי קטינים. הסדר הטיעון שנערך בתיק זה הותיר את העבירות החמורות בכתב האישום בו הודה הנאשם, והטיעון לעונש היה פתוח במסגרת ההסדר. הפרקליטות טענה לעונש משמעותי, שיהיה בו מסר מרתיע ומגנה, ואנו מברכים על גזר הדין שניתן היום".

התיק נוהל בידי עו"ד מיכל מזור-קולר מפרקליטות מחוז מרכז.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:160
קומיט וכל טופס במתנה