שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אויב אינטימי: איך תגלי אם בעלך בוגד, מסתיר רכוש או חוגג עם קטינות? 10 טיפים

חדשות

אויב אינטימי: איך תגלי אם בעלך בוגד, מסתיר רכוש או חוגג עם קטינות? 10 טיפים, צילום: עו"ד אבי גפן
אויב אינטימי: איך תגלי אם בעלך בוגד, מסתיר רכוש או חוגג עם קטינות? 10 טיפים
17/12/2013, עו"ד אבי גפן

רוב מאבקי הגירושין שמסתבכים נובעים ממסתורין, ערפול ביחסים, וחוסר היכרות של בני הזוג אחד את השני. פרשיות קשות של ניצול והסתרה התגלו לאחר שנים של נישואים. פעמים רבות נתקלת בת הזוג בשאלה כיצד לא שמת לב? והאם באמת לא ידעת שזה מה שבעלך עושה בשעות הפנאי? רוב הנשים לא יודעות בדיוק עם מי הן חיות – ורבות מהן גם היו מעדיפות שלא לדעת. הנה מספר מהלכים ודרכים שיסייעו לבני הזוג להבין עם מי הם בדיוק חיים

נשים רבות לא יודעות על מה הבעל שלהן מוציא כספים, עם מי הוא מתרועע בעבודה ובשעותיו החופשיות, האם הוא באמת אוהב אותן, האם הוא נאמן או בוגד – ועוד שאלות גורליות.

הערפול הזה ביחסים הוא נוח פעמים רבות לאישה, משרת את הצורך שלא לדאוג ולא להיות חשוף לקשיים, אך בהגיע יום הבשורה, בו מתגלית לפתע בגידת הבעל, או מעשיו הפליליים – ייתכן ואותן נשים מצטערות על כך שלאורך כל השנים התעקשו שלא לראות, לא לשמוע ולא לדעת.

הנה מספר מהלכים ודרכים שיסייעו לבני זוג להבין עם מי הם בדיוק חיים. האמצעים עלולים להיתפס כקיצוניים לעיתים, אך לא מדובר בזוטות. תופעת ניהול חיים כפולים, הברחת רכוש מעיניה והישג ידה של האישה החוקית, תוך כדי נישואין או לקראת גירושין – היא תופעה מכוערת שכבר הפכה למכת מדינה – שמשאירה נשים גרושות רבות ללא כל אמצעי מחייה מינימליים.

אז באילו אמצעים ודרכים ניתן לגלות אם בן הזוג מסתיר מאתנו סודות?

כאשר הגבר או האישה מפזרים ערפל על פעולותיהם, יש לבדוק ראשית האם הם מעוניינים פשוט לנהל חיים פרטיים, בועה שתשמור עליהם כאינדיבידואל – ואלה פעולות לגיטימיות ביותר, או שמא הם מנהלים בסתר חיים כפולים, או מנסים להבריח רכוש – וכאן הקורבן המיידי הוא בן הזוג שנשמר בחשיכה ובחוסר ידיעה. ועל כן, על מנת למצוא רמזים להתנהלות לא זוגית ופוגענית, יש למצוא ראשית כל סתירות ורמזים לשקרים, שלא לדבר על שקרים ובגידות בפועל.

א.  הטלפון הנייד – הטלפון הנייד הפך להיות אחד מהכלים היעילים ביותר להוכחות מפלילות בבית המשפט. היות והסלולריים הפכו היום לרבי תפקודים ויכולות – וחיינו סובבים סביבם – ניתן למצוא לעיתים קרובות את מה שבן הזוג מנסה להסתיר בחיי היומיום. חלונית החיפוש בסמארטפונים יכולה לעלות על כל מסרון שיצא או התקבל בטלפון, גם אם בעליו מחק אותו. כמובן, שאסור לקחת לבן הזוג את הטלפון האישי, אך פעמים רבות הטלפונים רשומים על שני בני הזוג, וכך חוק הגנת הפרטיות מגן על מי שמפשפש בטלפון של בן או בת הזוג.

ב.   קבלות נשכחות – בני זוג המקיימים חיים מקבילים שוכחים פעמים רבות קבלות בכיסי הבגדים, ובכל מיני מקומות נוספים בבית. כל קבלה כזו, של תחתונים סקסיות, או תכשיט שלא הגיע לידי האישה, או אפילו קבלה ממונית – מספרת סיפור שלם. מה השעה בה בוצעה העסקה? איפה היא בוצעה? לעיתים קרובות ההתרחשויות הללו צופנות סוד, וניתן לעלות בעזרתם על קצי חוט של בגידה וניהול חיים כפולים.

ג.  מדבקת ג'י פי אס –  פעמים רבות ניהול החיים הכפולים לא נעשה בקרבת הבית, אלא אי שם במרחבי ארץ ישראל. הרבה אנשים מאמינים שרחוק מהעין רחוק מהלב, אך החידושים הטכנולוגיים מאפשרים לנו לשמור על הלב מפני בגידה, גם אם היא מתרחשת עשרות קילומטרים מהבית. הדרך לדעת בכל שעה היכן בן הזוג שלך מבלה מתאפשרת באמצעות מדבקת ג'י פי אס. מדובר במדבקה פשוטה, שניתן להצמידה לתחתית הרכב, ולקבל באמצעותה, בכל שעה, ישירות לסמארטפון או דרך האינטרנט – היכן הרכב נמצא. כאשר האישה או הגבר חוששים שמתרחשת בגידה מאחורי גבם, ובכלל, אם נדמה להם שהם לא יודעים מספיק על חיי הצד השני – מדבקת ג'י פי אס יכולה לשפוך אור, לאושש או להפריך חששות לבגידה. האם מותר לשים מדבקת מעקב כזו על פי החוק? התשובה לכך היא חיובית, אם האישה היא בעלים של הרכב, או שהבעלות על הרכב היא משותפת. אין כל מניעה חוקית מלהסתיר את הפעולה הזו מבן הזוג השני.

ד.  השתמשו בשירות איתור הרכבים – יש שיטות פחות חודרניות ממדבקות מיקום, שעדיין יכולות לדווח במדויק היכן הבעל חוגג כעת. גם מנוי לשירות איתור, כמו איתורן למשל – יכול לספק בדיוק את אותו המידע בזמן אמת. אישה יכולה להודיע למרכז כי היא לא זוכרת היכן החנתה את הרכב ושהיא לא מוצאת אותו, והשירות ייתן לה דיווח מדויק היכן נמצא הרכב עכשיו. השירותים הללו מאפשרים לאכן את הרכב פעמים רבות, כך שניתן בכל עת לדעת איפה שהבעל או האישה שלכם נמצאים. כמובן, שגם פה, הרשות לפנות לשירות צריכה להיות משותפת – כך שבחברת האיתור ישרתו אתכם.

ה.  רחרחו וחפשו סימנים מחשידים – השיטה הישנה של רחרוח הבגדים עובדת – שווה מדי פעם לרחרח, לחפש שיער או ליפסטיק על הבגדים – ממצאים יכולים להגדיל משמעותית את נושאי השיחה בארוחת הערב או לפני השינה..

ו.  חפשו אמצעי מניעה – למי שחושדים בבני זוגם בבגידה - שווה לערוך חיפוש ממוקד אחרי האמצעי מניעה, בעיקר קונדומים. גברים חושבים שנשים מתרחקות ממקומות משעמים ומלוכלכים שברשות הגבר (הם באופן עקרוני צודקים). לכן המקומות להסתרת הקונדומים מאד מקוריים, כמו למשל בתיק הרישיונות מאחורי המראה ברכב, בתיק כלי העבודה במוסך הביתי, או מתחת לגלגל הספייר בבגאז', ועוד ועוד מקומות "גבריים". ערכו חיפוש – ייתכן ותמצאו ממצאים שישנו את חייכן.

ז.  תנועות חשודות בחשבון האשראי – החשבון החודשי מחברות כרטיסי האשראי הוא מקום מצוין לאיתור תנועות חשודות וקניות שלא יועדו לבית. מומלץ שהאישה תסרוק את כל פירוטי האשראי שמגיעים בדואר – הן בכרטיסים הפרטיים, והן בכרטיסים העסקיים של הבעל. היא תמיד תוכל להתנצל ולומר שהיא פתחה בטעות את המעטפה, כי לא שמה לב שזה כרטיס האשראי של הבעל – אבל כל היא תוכל לאתר תנועות מאד מחשידות, שייתנו לה רעיונות יפים.

ח.  שיחת חולין מתקילה – שיחה תמימה וישירה שיכולה לחשוף שקרים וניסיונות הסתרה מחשידים. עדיף לדבר עם בן הזוג ולשאול אותו מה הוא עשה בכל מיני ימים ושעות. התגובות של בן הזוג, גם המילוליות וגם הפיזיות, יכולות להעיד על דברים רבים שהוא מבקש להסתיר. כמו כן, פעמים רבות, בלחץ השאלה, התשובות שניתנות מן השרוול, הן שקרים שקל מאד לבדוק את אמיתותם לאחר מכן.

ט.  שינוי אורחות חיים – יכול להעיד על אורחים לא רצויים במיטת בן הזוג – מומלץ לשים לב לשינוי אורחות חיים – כאשר הבעל או האישה מתחילים להקפיד על מראה חיצוני, להתאמן ולקנות בגדים ובשמים – זהו על פי רוב הסימן שהעניין הרומנטי בחייהם התעורר – וזהו בדיוק הרגע להתחיל לבדוק ולבלוש.

י.  הרגלי גלישה – ניתן למצוא על המחשב בו שני בני הזוג גולשים - אוצרות מידע שהבעל או האישה הבוגדניים מנסים להסתיר. לא פעם התגלו על המחשבים רק הודעות דוא"ל מפלילות, אלא גם תחביב של הזמנת נערות ליווי, ואפילו בילוי פלילי עם קטינות.  היסטוריית החיפוש במנועי החיפוש השונים יכולה לחשוף נהיות לב, ניסיון להתייעץ עם עורכי דין, ניסיונות להברחת רכוש, או הרשמה לאתרי היכרויות והזמנת נערות ליווי. מדובר כמובן בחדירה קשה לפרטיותו של בן הזוג – אך הדבר יכול להציל את האישה מצרות קשות, ולעיתים גם מחשדות פליליים.

עד כאן כל הטיפים לגלות האם בן או בת הזוג שלכם מנהלים חיים כפולים מאחורי גבכם. כאשר אתם מוצאים ראיות לבגידה ולהתנהלות מכוערת של בן הזוג, מומלץ לא לפעול עצמאית, ולפנות לייעוץ משפטי שיוכל להבטיח את קבלת הזכויות.

הכותב עוסק בדיני משפחה וגירושין

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:163
קומיט וכל טופס במתנה