שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > שלג בירושלים ובצפת: כל הדיונים המשפטיים וטקס ההסמכה – מבוטלים

חדשות

שלג בירושלים ובצפת: כל הדיונים המשפטיים וטקס ההסמכה – מבוטלים, צילום: שלג בירושלים, 2013. צילום: עדי קורן
שלג בירושלים ובצפת: כל הדיונים המשפטיים וטקס ההסמכה – מבוטלים
15/12/2013, מערכת תקדין

מהנהלת בתי המשפט נמסר כי כל הסעדים הדחופים יינתנו במתכונת חירום במבנה של בית משפט השלום במגרש הרוסים. גם לשכת עורכי הדין הודיעה אמש על דחיית טקס ההסמכה המתוכנן להתקיים היום בבנייני האומה בירושלים. בשל תנאי מזג האוויר בבירה, נדחה טקס ההסמכה ליום שלישי

בשל השלג הנערם ברחובות הערים ירושלים וצפת, ותנאי מזג האוויר, החל מהבוקר (יום ראשון, ה-15 בדצמבר 2013), לא יתקיימו דיונים בירושלים בבית משפט השלום, בית המשפט המחוזי, בית הדין האזורי והארצי לעבודה ובבית המשפט העליון.

כל הסעדים הדחופים יינתנו במתכונת חירום במבנה של בית משפט השלום במגרש הרוסים. כמו כן, לא יתקיימו הדיונים שנקבעו למועד זה בבית המשפט בצפת.

גם לשכת עורכי הדין הודיעה אמש על דחיית טקס ההסמכה המתוכנן ליום א' (15 בדצמבר 2013) בבנייני האומה בירושלים. בשל תנאי מזג האוויר בבירה, נדחה טקס ההסמכה שהיה אמור להתקיים ליום שלישי (17 בדצמבר 2013 בשעות אחר הצהריים).

כפי שדווח בפורטל חדשות תקדין, גם כל הדיונים הקבועים ליום חמישי שעבר (12.12.13) בוטלו על ידי הנהלת בתי המשפט. ככל שהיה צורך בדיונים ובסעדים דחופים – אלה התקיימו בפני שופט תורן.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:2
קומיט וכל טופס במתנה