שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הסלולרי של האישה חייג בטעות לבעל, והוא שמע אותה מתנה אהבים עם השכן

חדשות

הסלולרי של האישה חייג בטעות לבעל, והוא שמע אותה מתנה אהבים עם השכן, צילום: צילום אילוסטרציה: Getty images Israel
הסלולרי של האישה חייג בטעות לבעל, והוא שמע אותה מתנה אהבים עם השכן
10/12/2013, מערכת תקדין

בתביעה שהוגשה לאחרונה לבית הדין הרבני בירושלים, נחשף סיפור על משולש רומנטי שהתפתח בין שני זוגות שכנים בהרצליה. משגילה הבעל את הרומן שמנהלת אשתו עם השכן מאחורי גבו, הבעל הנבגד עזב את הבית, ו"חטף" צרחות היסטריות וקללות. הבעל מיהר לצאת מהבית, כדי שהעניינים לא יתדרדרו עוד יותר, אך ברחוב הוא נתקל בשכן הבוגד ובילדיו. במקום שהבעל יתקוף את המאהב במילים בוטות, עקב הפגיעה וההשפלה שחש, דווקא המאהב תקף את הבעל בגערות, קללות רמות ואף איים להכניסו לכלא, כשהוא, השכן, יגדל את ילדיו

בתביעה שהוגשה לאחרונה לבית הדין הרבני בירושלים, נחשף סיפור על משולש רומנטי שהתפתח בין שני זוגות שכנים בהרצליה.

לדברי עו"ד עינבר לב, המייצגת את הבעל הנבגד, הוא ואשתו היגרו לגוש דן לאחר שנים של התבססות כלכלית בירושלים, והתיידדו עם בני הזוג שחיו בשכנות לדירה ששכרו בהרצליה. תוך מספר חודשים מהמעבר למישור החוף, הופתע הבעל לראות כיצד הופכת אשתו למטופחת ולחיונית יותר ויותר, תוך שהיא מפסיקה לקיים עימו יחסי אישות. יותר ויותר רמזים החלו לבצבץ על האפשרות כי האישה מנהלת רומן, עד ששיחת טלפון תועה ממכשירה הסגירה כי היא אכן מקיימת יחסים אסורים, עם לא אחר מאשר השכן.

משהתגלה הרומן, הבעל הנבגד החליט לעזוב את הבית, והאישה החלה לצרוח עליו ולקללו בקול גדול. הבעל מיהר לצאת מהבית, כדי שהעניינים לא יתדרדרו עוד יותר, אך ברחוב הוא נתקל בשכן ובילדיו. לדברי עו"ד לב, במקום שהבעל יתקוף את המאהב במילים בוטות, עקב הפגיעה וההשפלה שחש, במקרה זה, דווקא המאהב החל תוקף את הבעל בגערות וקללות רמות. לדברי עו"ד לב, השכן לא רק קילל אלא גם איים להכניס את הבעל לכלא, כשהוא, השכן, יגדל את ילדיו. השכן כלל לא ניסה להסתיר את יחסיו עם השכנה מאוזניה של אשתו, ומאז שהבעל הנבגד יצא את הבית, חיים האישה ושני שכניה ביותר מ'שכנות הרמונית'.

בימים אלה נדונה תביעתו של הבעל לחלוקת הרכוש, קביעת המזונות ובקשה למשמורת מלאה על הילדים, בבית הדין הרבני האזורי בירושלים, במסגרתה הוא מבקש מבית הדין לפצותו על בגידתה של אשתו, תוך שלילת כתובתה.

השכן הלבבי המתגורר ממול

בני זוג שהצליחו כלכלית בירושלים החליטו לטעום מהחיים בגוש דן, ועקרו את מקום מגוריהם להרצליה. עם המעבר להרצליה, התוודעו בני הזוג לשכניהם, בני זוג מאד מטופחים, לבביים ומקבלי פנים, ושני הזוגות החלו לבלות יחדיו במספר רב של אירועים.

לטענת עו"ד עינבר לב, המייצגת את הבעל במאבק הגירושין שהוא מנהל מול אשתו, הכול החל במסיבת יום הולדת אצל חברים משותפים שאליה הוזמן גם זוג השכנים. לדברי הבעל, במהלך המסיבה נצמדו האישה והשכן זה לזו, רקדו יחד, התגפפו מול כולם, התנשקו ונגעו זה בזו, תוך שהם מתעלמים לחלוטין מנוכחותו של הבעל ומנוכחותה אשת השכן הנבגדים.

במקביל, החלה האישה להיעלם מהבית למשך ימים, כשהיא חוזרת למספר דקות ושוב יוצאת – וזאת תוך טשטוש מטרותיה, ופטירת הבעל בתשובות סתמיות וקצרות. כשהבעל ניסה לרדת לפשר התנהגותה, החלה האישה לתקוף אותו בקללות ובצעקות, והודיעה לו שהיא אישה עצמאית ולכן תעשה מה שהיא רוצה.

לדברי הבעל, התנהגותה החשודה של אשתו לא הסתיימה כאן. לדבריו היא נהגה כל העת כאילו היא מסתירה דבר מה. לא הניחה מידה את הטלפון הנייד ולאורך רוב שעות היום שלחה הודעות טקסט רבות. בנוסף, כשהבעל היה נוסע לעבודתו בירושלים, טרחה האישה להתקשר אליו מספר פעמים, כדי לוודא שהוא אכן בעבודתו ולברר מתי בדיוק הוא חוזר הביתה.

באחד הימים, לאחר שהאישה סיפרה לבעל שהיא יוצאת עם חברה לבית קפה היא התמהמהה לשוב לביתה. הבעל המודאג התקשר אליה, והיא מסרה לו שהיא בדרכה הביתה. לדברי הבעל, השיחה נותקה, אך מיד לאחר מכן הטלפון שלו החל מצלצל ממספרה של אשתו. מסתבר, שמקשיי הטלפון של האישה נלחצו ככל הנראה על מספרו של הבעל, שענה ושמע ברקע כיצד היא מדברת עם גבר בקרבה רבה, צוחקת, אומרת דברי אהבה, וככל הנראה גם מתנשקת איתו. קולו של הגבר הזר נשמע לו מוכר מאוד, וכעבור מספר שניות, הוא זיהה אותו בוודאות: מדובר בשכן הלבבי המתגורר ממול.

לדברי עוה"ד לב, כתוצאה מהשיחה התועה, הודיע הבעל לאשתו שהוא חושד שהיא מנהלת רומן מאחורי גבו עם השכן. בתחילה הכחישה זאת האישה, אך בהמשך הודתה כי היא מאוהבת בשכן ושאכן יש ביניהם רומן. "הבעל ארז את מזוודה ופנה לעזוב את הבית, אך האישה, שככל הנראה נכנסה להתקף אמוק, החלה לצרוח על הבעל בצרחות שהחרידו את הרחוב השקט", היא מספרת.

הבעל שמיהר להסתלק מהמקום, שמא יגלשו העניינים מעבר לצעקות בוטות, גילה ברחוב את זוג השכנים עם ילדיהם. לטענתו, הוא ביקש להרחיק מהמקום את הילדים, ובתגובה החל השכן לקללו קללות קשות, לנוכח אשתו והילדים ובין השאר איים: "אני אדאג שתיכנס לכלא ואני אגדל את ילדיך".

הבעל תובע משמורת מלאה, לאור הזנחת האישה את ילדיה

"לאחר שהבעל נוכח לדעת כי אשת נעוריו מנהלת רומן עם גבר אחר, נמנעת במופגן ובמפגיע מלקיים את חובותיה כאשת איש וכאם לילדיה, ומזניחה כליל את המשפחה – לא נותרה לו כל ברירה, אלא להגיש תביעת גירושין", מספרת עוה"ד לב. כך, הגיש הגבר תביעת גירושין וכן תביעה בענייני רכוש, מזונות, ובקשה למשמורת מלאה על הילדים, בבית הדין הרבני בירושלים.

בבקשתו למשמורת מלאה על הילדים טוען הגבר כי טובת הילדים הקטינים היא לשהות במשמורתו, שכן הוא זה שמספק להם יציבות בחייהם ומהווה עבורם הורה נוכח, דומיננטי ואחראי. לטענת עוה"ד לב, התנהגות האישה, לרבות תוקפנותה כלפי הקטינים, חוסר סבלנותה והיעדרותה הממושכת מהבית, מהווים יסוד סביר להניח כי אינה מסוגלת, ואף אינה רוצה, לתפקד כאם אחראית וזמינה לקטינים. עם זאת, לדברי עוה"ד לב, הבעל מכיר היטב בחשיבות הקשר שבין הקטינים לאמם ואין ברצונו למנוע אותו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:227
קומיט וכל טופס במתנה