שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום: שיסף את גרונה של קרובת משפחתו בת השבע

חדשות

כתב אישום: שיסף את גרונה של קרובת משפחתו בת השבע, צילום: שיסף את גרונה של הילדה בשני סכינים
כתב אישום: שיסף את גרונה של קרובת משפחתו בת השבע
03/12/2013, מערכת תקדין

לאחר שגרם לחבלה, בעוד הילדה ניסתה לשטוף את הדם שפרץ מצווארה, לקח הנאשם סכין חדה אחרת והחל שוב פעם לחתוך את צווארה בחלקו האחורי. הוא החליף את מכנסיו המגואלות בדם, ודיווח למד"א על האירוע תוך שהוא מוסר דיווח שקרי, לפיו הילדה נדקרה על ידי אדם אחר. עם הגעתם של אנשי מד"א, עזב הנאשם את הדירה ועלה למונית, ומשהבחין בניידת משטרה שהוזעקה למקום, הסגיר את עצמו לשוטרים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (3.12.13) לבית המשפט המחוזי בלוד, כתב אישום נגד תושב נתניה, בן 38, בגלל חבלה בכוונה מחמירה בילדה בת משפחה על ידי אחראי.  

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עודד קלר, לאחר שגמלה בליבו הכוונה לפגוע ולחבול בבת משפחתו, ילדה בת שבע, הצטייד הנאשם בסכין חדה, אותה נשא עמו על מנת שתהא לו זמינה בהזדמנות המתאימה. בתאריך 25.11.13, בשעה 18:30 לערך, אסף הנאשם את הקטינה מבית הוריה כביכול כדי לצאת איתה לטיול ובילוי.

הנאשם והילדה הסתובבו בעיר ובהמשך נסעו לדירתו של הנאשם בנתניה. עם הגיעם לדירה הושיב הנאשם את הילדה בחדר המגורים מול הטלוויזיה. בחלוף מספר דקות ובעוד הילדה צופה בטלוויזיה, כיבה הנאשם את האור, סתם בידו האחת את פיה של הילדה ובידו השנייה החל משסף עם הסכין את גרונה של הילדה בחלקו הקדמי ובצדיו – בעוד היא מנסה להתנגד, בוכה וזועקת לעזרה.

לאחר המעשה, בעוד הילדה ניסתה לשטוף את הדם שפרץ מצווארה, לקח הנאשם סכין חדה אחרת והחל שוב פעם לחתוך את צווארה בחלקו האחורי.

בעוד הילדה מוטלת המומה ומדממת בדירה, פשט הנאשם את מכנסיו המגואלות בדם, חייג למגן דוד אדום תוך שהוא מוסר דיווח שקרי לפיו הילדה נדקרה על ידי אדם אחר ויצא מהדירה, תוך שהוא מותיר את הילדה מדממת בדירה הנעולה לבדה.

עם הגעתם של אנשי מד"א, עזב הנאשם את הדירה ועלה למונית, ומשהבחין בניידת משטרה שהוזעקה למקום, הסגיר את עצמו לשוטרים בזירה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:180
קומיט וכל טופס במתנה