שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > האמרגן של משה פרץ הורשע באי דיווח על הכנסות מהופעות

חדשות

האמרגן של משה פרץ הורשע באי דיווח על הכנסות מהופעות, צילום: צילום:אפי אליאן
האמרגן של משה פרץ הורשע באי דיווח על הכנסות מהופעות
01/10/2013, עו"ד אנה נודל

אמנון זינדאני, אמרגנו של הזמר משה פרץ הגיע להסדר טיעון עם רשות המיסים, הצדדים ביקשו מבית המשפט לגזור עליו 6 חודשי עבודות שירות וקנס. האמרגן הודה באי דיווח על הכנסות מהופעות בהיקף של כמיליון שקלים והוא יעיד נגד משה פרץ

אמנון זינדאני, אמרגנו של הזמר משה פרץ הורשע אתמול (ג') באי דיווח על הכנסות מהופעות בהיקף של כמיליון שקלים. זינדאני הגיע להסדר טיעון עם רשות המיסים לפיו הוא יודה באי דיווח על הכנסות והצדדים יעתרו לעונש של 6 חודשי עבודות שירות וקנס כספי.

בחודש מאי השנה הגישה המחלקה המשפטית לתיקים מיוחדים ברשות המסים כתבי אישום נגד הזמר, משה פרץ ואמרגנו אמנון זינדאני, בהם הואשמו באי דיווח על הכנסות מהופעות במהלך השנים 2007-2009 בהיקף של כמיליון שקלים, בהגשת דיווחים כוזבים למע"מ ולמס הכנסה במטרה להתחמק ממס, בניהול ספרים כוזבים ובשימוש בכל מרמה עורמה ותחבולה.

בכתבי האישום נטען כי פרץ וזינדאני ניהלו ביחד עסק  אמרגנות והפקת אירועים שבמסגרתו הופיע פרץ כזמר באירועים שונים. בכתב האישום נטען כי פרץ  ואמרגנו נהגו להשמיט מהדיווחים לרשויות המס הכנסות מהופעות, כשבגין חלק מההכנסות לא הוצאו חשבוניות מס ואף לא דווח עליהן לרשות המסים. במקרים האחרים, החשבוניות שיקפו רק  חלק מתמורה שהתקבלה בפועל.

כתבי האישום הוגשו בעקבות חקירה שניהלו משרד חקירות מכס ומע"מ ירושלים ומשרד חקירות מס הכנסה ירושלים. זינדאני ישמש כעד במשפט נגד משה פרץ על חלקו בפרשה.

בעקבות הסדר הטיעון בית משפט השלום ברמלה הרשיע את זינדאני בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום. השופט הישאם אבו שחאדה הורה לממונה על עבודות השירות להכין חוות דעת בשאלת כשרותו של זינדאני לביצוע עבודות שירות וקבע דיון בעניינו לחודש דצמבר.

 

ת"פ 43406-05-13

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:227
קומיט וכל טופס במתנה