שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אישום: ניהלה רומן עם גבר נשוי וסחטה ממנו מיליון שקל עד שהתאבד

חדשות

אישום: ניהלה רומן עם גבר נשוי וסחטה ממנו מיליון שקל עד שהתאבד, צילום: צילום: Getty images Israel
אישום: ניהלה רומן עם גבר נשוי וסחטה ממנו מיליון שקל עד שהתאבד
03/09/2013, עו"ד אורי ישראל פז

יסמין לב, בת 31 מבאר שבע, מואשמת בסחיטה באיומים של בעל מוסך בתל אביב, בן 62 נשוי ואב לילדים, שניהלה איתו רומן לוהט. לב דרשה ממנו מיליון שקל ב-20 צ'קים של 50 אלף שקל, ואף קיבלה 20 אלף שקל במזומן, אבל המשיכה לאיים שאם לא יישלם לה את הכספים, תספר לרעייתו על הרומן. משהמשטרה מיאנה להושיעו, הוא שם קץ לחייו. הפרקליטות חזרה בה מכוונתה להאשימה בעבירת הריגה

על שולחנו של השופט הבכיר צבי גורפינקל בבית המשפט המחוזי בתל-אביב "נחת" הבוקר כתב אישום יוצא דופן של פרקליטות המדינה נגד יסמין רחל לב, בת 31 מבאר-שבע, בעבירת סחיטה באיומים.

לב מואשמת בכך שסחטה כלכלית כאשר ניהלה רומן עם גבר ש"יכול להיות אבא שלה", כמאמר העם, בן 62, נשוי ואב לילדים, שהוא בעליו של מוסך בתל אביב. במהלך השנים 2010-2011 לב קיימה קשר רומנטי עם בעל המוסך, ללא ידיעת אשתו.

מעובדות כתב האישום עולה כי בדצמבר 2011 לב החלה לדרוש מבעל המוסך, בפגישות במוסך ובשיחות טלפון, סך של מיליון שקל, באמצעות 20 צ'קים בסך של 50 אלף שקל כל אחד, ואיימה עליו שאם לא יעביר לה את הכספים, היא תגלה לרעייתו על דבר הרומן.

זמן קצר לאחר מכן, וכתוצאה מאיומיה אלו, מסר אחד מעובדי המוסך לידי לב, בשמו של בעל המוסך, סך של 1,000 שקל במזומן, ומספר ימים לאחר מכן, מסר בעל המוסך עצמו ללב, שני צ'קים על סך של 10,000 שקל ו-9,000 שקל. "שלשול" הכספים במזומן לכיסה של לב נעשה במוסך שלו.

מכתב האישום עולה כי גם לאחר תשלום כספי הסחיטה, המשיכה לב ליצור קשר טלפוני עם בעל המוסך ולדרוש ממנו סך של מיליון שקל, כשהיא מאיימת שאם לא יישלם לה את הכספים, תספר לרעייתו על הרומן הלוהט ביניהם. במהלך השיחות טען בעל המוסך בפני לב כי באם לא תפסיק לסחוט אותו – הוא ישים קץ לחייו, אבל גם אז לב הנאשמת לא חדלה ממעשי הסחיטה.

לבעל המוסך לא נותרה ברירה אלא להתלונן במשטרה, פעמיים, על הסחיטה הכלכלית שביצעה נגדו לב, והיא אף נחקרה בתחנת מרחב איילון בחשד לביצוע מעשי הסחיטה. אולם, גם לאחר חקירתה במשטרה, המשיכה לב ליצור קשר טלפוני עם בעל המוסך ולאיים עליו שבאם לא ישלם לה את הכספים, תספר לרעייתו על הרומן.

הסיפור הטראגי של הפרשה הזאת הוא שמספר ימים לאחר מכן, לפנות השעה 07:15 בבוקר, כתוצאה ממעשי הסחיטה ובשל החשש של בעל המוסך פן תספר לב לרעייתו על הרומן – הוא שם קץ לחייו, כשתלה עצמו במוסך.

לטענת עורכת הדין נאוה שילר, משנה לפרקליטת מחוז תל-אביב, במעשיה אלה סחטה לב כספים מהמנוח. "כתב האישום תוקן לאחר הליך בחינה ומחשבה מעמיק בפרקליטות, לאור תקדימיותו של כתב האישום המקורי, שייחס לנאשמת גם עבירת הריגה, בשל התאבדותו של המנוח", הסבירו בפרקליטות, והוסיפו כי "התביעה סבורה שאין זה המקרה לטעון לעבירת הריגה, בנסיבות המיוחדות של תיק זה. עם זאת, יודגש כי עובדות כתב האישום, לפיהן המנוח התאבד בשל מעשה הסחיטה, נשארו על כנן".

 

(ת"פ 44419-03-13)

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:107
קומיט וכל טופס במתנה