שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > תביעת דיבה: האישה השמיצה את ביצועיו המיניים של בעלה באוזני מאהבת

חדשות

תביעת דיבה: האישה השמיצה את ביצועיו המיניים של בעלה באוזני מאהבת, צילום: עו"ד ליאן קהת. צילום: יחסי ציבור
תביעת דיבה: האישה השמיצה את ביצועיו המיניים של בעלה באוזני מאהבת
25/08/2013, מערכת תקדין

גבר בהליכי גירושין נדהם לגלות כי אשתו התקשרה לחברתו ושלחה לה מסרון פוגעני בגנותו:  "אני מאחלת לך הנאה מהשפיכות המוקדמות של הפרטנר שלך ומריח הפה הנורא שלו". האישה הקנאית לא הסתפקה בכך, ולאחר שהבעל נפרד מחברתו והחל לצאת עם צעירה אחרת, היא יצרה עימה קשר דרך הפייסבוק וגם שם השמיצה קשות את בעלה וגרמה למשבר ביחסים

שלמה המלך, שהיה החכם באדם, שופט עליון ומאהבן של אלף נשים, עמד על עוצמת הקנאה כשכתב בשיר השירים: "עזה כמוות אהבה, קשה כשאול קנאה; רשפיה רשפי אש שלהבותיה".

נדמה כי על תוצאותיה המרות של קנאה יכול להעיד הסיפור הבא: אישה, שקינאה במאהבות של בעלה לשעבר, ניהלה מסע הכפשות נגדו וניסתה לחבל ביחסים שניהל עם בנות זוג מאז הפרידה, כשהיא משמיצה בעיניהן את ביצועיו המיניים, את ריחותיו, ואת מעשיו כלפיה. כעת תובע הגבר מהאישה הקנאית, באמצעות עו"ד ליאן קהת, 200 אלף שקל בגין הנזקים שנגרמו לו כתוצאה מהוצאת דיבתו.

"השמצות ושקרים על ביצועים מיניים"

בני הזוג, הורים לחמישה ילדים, נפרדו לפני שנים מספר, לאחר שנות נישואים ארוכות. לאחר שנפרדו, ניהלו השניים מערכות יחסים עם בני ובנות זוג, וכשלוש שנים לאחר הפרידה, התגרשו סופית, כשהילדים, על פי פסק דין, שוהים בשני הבתים במשמורת משותפת.

אולם, על פי כתב התביעה, לא הכול עבר "חלק" ולאחר הפירוד ניסתה האישה לשעבר לחבל ככל יכולתה במערכות יחסים שניהל הגבר עם חברותיו. "האישה לא בחלה בשום אמצעי וניהלה מסע הכפשות כנגד בעלה לשעבר", אומרת עוה"ד ליאן קהת המייצגת את הבעל ושהגישה בשמו את תביעת הדיבה נגד האישה.

על פי התביעה, האישה העבירה למאהבת של בעלה מסרון עם תוכן קשה ופוגעני, שבו נכללו בין השאר הפנינים הללו: "מאחלת לך הנאה מרובה מהשפיכות המוקדמות של הפרטנר שלך ומהריח הרע שלו מהפה", כתבה האישה. היא גם לא הכחישה ששלחה את המסרון הפוגעני ובשלב ההוכחות בדיון בבית המשפט, העידה בגאווה כי היא אכן שלחה את המסרון וכי היא יודעת   לרדת נמוך כשצריך. 

לדברי עוה"ד קהת, בעקבות המסרון, חש הגבר נבוך, מושפל ומבוזה. "מובן כי מטרתה של האישה במשלוח דברי הבלע האלה הייתה לפגוע בבעלה לשעבר ובמערכת היחסים שניהל באותה עת", אומרת עוה"ד קהת. המסרון עשה את שלו, והיחסים הרומנטיים בין הגבר לבת-זוגו עלו כעבור זמן קצר על שרטון, והשניים נפרדו.

אבל קנאתה של האישה לא ידעה גבול והיא לא הסתפקה בהכפשת בעלה לשעבר מול חברתו, אלא המשיכה והלבינה את פניו גם בקרב מכריהם וחבריהם. מתביעת הדיבה עולה כי שלחה האישה מסרון נוסף, הפעם לגבר עצמו, ובו דיווחה לו כיצד היא משמיצה אותו בקרב חבריו ומכריו. בין היתר סיפרה לו כיצד השמיצה אותו בפני חבריו, בפני רופאם של הילדים וכן בפני בעלי חנות הסמוכה לבית מגוריהם בעבר, עימם היו בני הזוג מיודדים. האישה גם טרחה לדווח לבעלה לשעבר כי למשמע הכפשותיה, הגדירו מכרים את התנהגותו כ"בזויה".

הפייסבוק כזירה נוספת להשתלחות בבעל

אפשר היה להאמין כי מסע ההכפשות הזה יגיע אל קצו לאחר ניסיון כושל של בני הזוג להגיע לשלום בית כשנתיים לאחר פרידתם, ולאחריו חתימתם על הסכם גירושים, אך האישה המשיכה להטריד את בעלה לשעבר גם לאחר שהתגרשו סופית.

באותה עת ניהל הגבר קשר רומנטי עם אישה נוספת. עוה"ד קהת מספרת כיצד גם בזוגיות זו בחרה האישה לחבל ולהזיק, "כאשר מבחינתה כל האמצעים כשרים והמקלדת סובלת הכול".

הפעם ניצלה האישה המטרידה את אפשרויות העברת המסרים בפייסבוק, ושלחה לחברתו החדשה של בעלה לשעבר הודעה ש"הכילה שקרים, הכפשות וביטויי גנאי קשים ומכוערים", מתארת עוה"ד קהת. "גם במכתב זה התכוונה האישה לפגוע בבעלה לשעבר, בצורה שאינה משתמעת לשני פנים. זאת, ללא כל היכרות מוקדמת עם האישה ומתוך כוונה ברורה לחבל ביחסיהם".

"תלי תלים של שקרים"

ניסיונותיה של האישה למרר את חייו של בעלה לשעבר עלו מדרגה כאשר היא החלה, בנוסף לכל ההכפשות שספג ממנה עד כה, להעליל עליו עלילות שווא. החיצים כוונו אל הבעל אך המסר, כאמור, נשלח בהודעת פייסבוק אל חברתו.

על פי כתב התביעה, בהודעה זו ששלחה האישה היא ייחסה לו אלימות פיזית, נפשית ומילולית כלפיה, ואף טענה כי חוותה ממנו התעללות לאחר הפרידה הראשונה. "כל הטענות", מבהירה עוה"ד קהת, "התבררו בהמשך כשקריות ובמקביל, הליכים פלילים שננקטו נגד הבעל נסגרו ונמחקו".

באותו המכתב המשיכה האישה והלעיזה כאשר טענה כי בעלה לשעבר אינו יכול לקיים משמורת משותפת עם ילדיו, למרות שהילדים היו מצויים במשמורתו המשותפת זה כבר ארבע שנים, וכן שאינו משלם לה דמי מזונות בשעה שהוא דואג לשלם עבור מזונות לילדיו.

אם כל השקרים הללו לא הספיקו, טענה האישה במכתב ששלחה לחברתו החדשה, כי בעלה לשעבר גנב ממנה מאות אלפי שקלים, "כאשר בפועל האישה היא זו שגרמה לבעל נזקים בסך של מאות אלפי שקלים", מספרת עוה"ד קהת.

"האישה הצליחה להרוס את יחסיו של הגרוש עם חברותיו"

למרבה הצער ועל פי כתב התביעה, למכתב רווי עלילות הסרק הייתה השפעה כבדה על חברתו החדשה של הגבר, ההשמצות חלחלו, היא החלה לבוז לו והקשר הזוגי בינו לבינה הסתיים כחצי שנה ממועד שליחת המכתב.

המכתב, שהסתיים בהמלצה של האישה המטרידה לחברתו של בעלה לשעבר, כי מוטב לה לסיים את הקשר הזוגי עימו, עשה את שלו והיחסים ביניהם עלו על שרטון. "תוכן המכתב השפיל את הגבר ושם אותו מטרה לשנאה ולבוז מצד זוגתו באותה עת", אומרת עוה"ד קהת, "ולכן דברי האישה מהווים הוצאת דיבה ולשון הרע, בהתאם לחוק לשון הרע".

ואכן, לבעל לשעבר לא נותרו הרבה ברירות, הוא היה חייב להפסיק את מסע ההשמצות נגדו, שאיים להרוס כל חלקה טובה בחייו החדשים. בתביעה שהגיש לבית המשפט לענייני משפחה במרכז הארץ, הוא כאמור תובע פיצויים מהאישה בסך של 200 אלף שקל.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:54
קומיט וכל טופס במתנה