שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > תביעה יצוגית הוגשה נגד הוט בשל שביתת הטכנאים בסך כ-15 מיליון שקל

חדשות

תביעה יצוגית הוגשה נגד הוט בשל שביתת הטכנאים בסך כ-15 מיליון שקל, צילום: צילום: רועי פרידמן
תביעה יצוגית הוגשה נגד הוט בשל שביתת הטכנאים בסך כ-15 מיליון שקל
06/08/2013, עו"ד אנה נודל

בתובענה מתוארת התנהלות מקוממת של הוט: צרכן שהתקשר למוקדי השירות כדי להצטרף כלקוח חדש – נענה בתוך שניות בודדות, לעומת צרכן שבחר בנתב השיחות לקבל שירות או לדווח על תקלה – נאלץ להמתין כשעה או להשאיר מספר טלפון, שאליו חזרו בחלוף מספר ימים או שבכלל לא

בקשה לתביעה ייצוגית נגד חברת הוט הוגשה בתחילת השבוע לבית המשפט המחוזי מרכז שבלוד, בעקבות שביתת הטכנאים בחברה. העובדים מחו על החלטת החברה להעביר חלק מהפעילות למיקור חוץ ועל סירובה להכיר בהתארגנות שלהם במסגרת ארגון כוח לעובדים. במסגרת המאבק של עובדי החברה החל מחודש מאי האחרון מושבתים לסירוגין מערכים שונים בהוט.

שביתת הטכנאים גרמה לשיבושים בטיפול בתקלות ושירותים אחרים במהלך החודשים האחרונים. שני לקוחות החברה הגישו בשל כך בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד הוט בסך 14.7 מיליון שקל.

התובעים הייצוגיים שמואל שמר וזיו כהן מבקשים מבית המשפט לתת צו הצהרתי לפיו הוט פעלה בניגוד לחוק בכך שלא סיפקה ללקוחותיה את השירות אליו התחייבה. התובעים מבקשים לייצג את כל לקוחות הוט שלא קיבלו שירות ומענה הולם לתקלות.

התובעים טוענים, באמצעות עורכי הדין אבי רוקח וגיל צומן, כי הוט הפרה את חוק התקשורת (בזק ושירותים) ולא עמדה בתנאי הרישיון שניתנו לה. לדבריהם, "העובדה המקוממת ביותר בהתנהלות הוט נוגעת לכך שצרכן אשר התקשר למוקדי השירות ובחר בנתב השיחות את האפשרות לשוחח עם נציג מכירות (לשם ביצוע התקשרות חדשה עם הוט) נענה בתוך שניות בודדות, ואילו צרכן שבחר בנתב השיחות את האפשרות לקבלת שירות או דיווח על תקלה היה צפוי לזמן המתנה ארוך, שהגיע לעתים עד לשעה שלמה, או להותרת מספר טלפון שאליו חזרו רק בחלוף מספר ימים, ולעתים לא זכה כלל הלקוח לטלפון חוזר".

התובע הייצוגי שמואל שמר טען כי במהלך החודש שעבר קו הטלפון הפסיק לעבוד ועמו גם האינטרנט. לטענתו, הוא ניסה ליצור קשר עם החברה במשך מספר ימים כדי לדווח על התקלה והמתין במשך דקות ארוכות למענה טלפוני ולבסוף הותיר את מספר הטלפון שלו במוקד וביקש שנציג יחזור אליו. אבל "למרבה הצער, שיחת הטלפון החוזרת בוששה מלהגיע והא ניצב בפני שוקת שבורה", נכתב בבקשה לתובענה הייצוגית.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:67
קומיט וכל טופס במתנה