שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > איש עסקים אמריקאי שילם חוב פסוק של 150 אלף דולר במטבעות של 5 סנט

חדשות

איש עסקים אמריקאי שילם חוב פסוק של 150 אלף דולר במטבעות של 5 סנט, צילום: צילום: istock
איש עסקים אמריקאי שילם חוב פסוק של 150 אלף דולר במטבעות של 5 סנט
05/08/2013, עו"ד אנה נודל

כאות מחאה על פסיקת בית המשפט שחייבה את רוג'ר הרין להחזיר חצי מיליון דולר שקיבל לידיו בעקבות תאונה שבה נהרג בנו – הוא הפגין יצירתיות והחזיר יותר מ-150 אלף דולר מהסכום במטבעות של 5 סנט

איש עסקים מאילנוי שחויב להחזיר חלק מתשלומי הביטוח בעקבות תאונת דרכים שבה נהרג בנו בן ה-15 – שילם יותר מ-150 אלף דולר מהסכום במטבעות של 5 סנט.

לפי הדיווח בסוכנות הידיעות אי.פי., רוז'ר הרין בן ה-76 קיבל את המטבעות משלוחת הבנק המרכזי של ארה"ב בסנט לואיס. הוא ארז את המטבעות ב-150 שקים(!) והעביר אותם במשאית לשני משרדי עורכי דין שייצגו את התובעים. המשקל הכולל של המטבעות הגיע לכארבעה טון.

לדברי הרין, זו הייתה דרכו למחות על פסיקת בית המשפט לערעורים של אלינוי. הוא רצה למשוך את תשומת לב התקשורת והציבור לפסק הדין שנוגד בעיניו את עקרונות הצדק והיושר.

מייקל, בנו של הרין, נהרג בשנת 2001 בתאונת דרכים לאחר שמשאית פגעה במכונית שבה נסע. מייקל, שישב לצד הנהג, נהרג בעוד שלושה נוסעים אחרים ברכב נפצעו קשה.

משפחתו של מייקל קיבלה 1.65 מיליון דולר מחברות הביטוח. בנוסף לכך, בית המשפט פסק לטובת הרין 500 אלף דולר מתוך סך של 800 אלף דולר שהתקבל מהקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים של מדינת אילינוי.  

הנוסעים האחרים תבעו מהרין את הסכום שהתקבל מקרן הפיצוי של המדינה. בית המשפט לערעורים קיבל את התביעה, וחייב את הרין להעביר את הכספים לנפגעים האחרים בתאונה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:253
קומיט וכל טופס במתנה