שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > דודה ברטה מגדרה שלחה מסרונים מיניים בלילה? הבעל הבוגד ישלם ביוקר

חדשות

דודה ברטה מגדרה שלחה מסרונים מיניים בלילה? הבעל הבוגד ישלם ביוקר, צילום: כיתוב: מסרון מיני
דודה ברטה מגדרה שלחה מסרונים מיניים בלילה? הבעל הבוגד ישלם ביוקר
04/08/2013, מערכת תקדין

בעל שבגד באשתו השתמש בטריק להסתרת הבגידה: שינה את שם המאהבת בסלולרי לשמה של אחות אמו – דודתו ברטה מגדרה. הצרה החלה כשהדודה ברטה החלה לסמס לקראת חצות, ועוררה חשדות אצל אשתו שחשפה את הבגידה, שמחירה בצידה: בית הדין הרבני נישל את הבעל הבוגד מהדירה המשותפת וחייבו בדמי כתובה

הגבר שינה את שמה של המאהבת שלו לדודה ברטה, כי ידע שאשתו לא תחשוד במניעיו כשהוא משוחח עם הדודה. אך כאשר המאהבת החלה לסמס לבעל בשעת לילה מאוחרת, תמהה האישה מה רוצה דודה ברטה מבעלה בשעות כל כך לא הגיוניות? בשעת כושר הציצה האישה במסרונים, וגילתה כי דודה ברטה משתמשת בשפה מינית, שלא אופיינית לאישה הרומנייה והמכובדת, בת ה-73, שאותה היא כל כך לא סובלת.

האישה חילצה את המספר מהטלפון הסלולרי של בעלה, והתקשרה אל הדודה לשאול לשלומה. מהצד השני לא ענתה ברטה עם מבטאה הכבד, אלא צעירה, שסירבה בתוקף להזדהות. האישה החשדנית פנתה לעו"ד אבי גפן, העוסק בהליכי גירושין על רקע חשיפת בגידה, שהפעיל חוקר פרטי. לאחר חקירה שנערכה, קבע החוקר נחרצות כי מדובר בצעירה כבת 30, המנהלת עם הבעל רומן לוהט.

לשמור על קור רוח

לדברי עוה"ד גפן, הוכחת בגידה, מצד האישה, כמו מצד הגבר, עלולה להשפיע באופן משמעותי ביותר על חלוקת הרכוש בין בני הזוג ועל גובה המזונות, במיוחד אם סכסוך הגירושין יגיע לפתחו של בית הדין הרבני. לא פעם מאבד הבעל הבוגדני את העסק המשגשג שברשותו או את הבית שקנה במיטב כספו עוד מלפני הנישואין, לאחר שאשתו מוכיחה כי בגד בה. גם האישה שנתפסה בבגידה עלולה לסבול משלילת "מזונות אישה", לאבד את תשלום דמי כתובתה, ולקיפוח חלקה בממון שנצבר לה ולבעלה במהלך נישואיהם, אם רק יצליח הבעל להוכיח כי בגדה בו. לכן גברים ונשים החושדים שבני זוגם מנהלים רומן מאחורי גבם, עושים מאמצים עליונים למציאת הוכחות לבגידה, ובין השאר שוכרים את שירותיהם של חוקרים פרטיים.

צילומי הבגידה שסיפק החוקר בפרשת הדודה ברטה, הכריעו את הכף בבית הדין הרבני, והגבר נאלץ לוותר על הדירה שבבעלות השניים, לטובת האישה הנבגדת, ולשלם לה את מלוא כתובתה על סך עשרות אלפי שקלים. בני זוג רבים לא מצליחים להתאפק לנוכח התגלות הבגידה, מספר עוה"ד גפן, ועושים שגיאות משמעותיות הפוגעות קשות במצבם. לדבריו, ההתקשרות אל מי שבגד בכם עם בני זוגכם, ו"שטיפתו", עלולה להיות טעות קשה, הגובלת בפלילים. "דווקא שמירה על קור רוח, התנהגות המפגינה כאילו דבר הבגידה כלל לא נחשף, וביצוע פעולות תיעוד הבגידה תוך התייעצות עם גורם משפטי, עשויות לקצר את מאבק הגירושין, ולהבטיח שהצד הנבגד יפוצה על הבגידה בצורה משמעותית", הוא מייעץ.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:98
קומיט וכל טופס במתנה