שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אישום: שוטר מג"ב איים בסכין על פרוצה שתחזיר לו את כספו

חדשות

אישום: שוטר מג"ב איים בסכין על פרוצה שתחזיר לו את כספו, צילום: השוטר איים בסכין על פרוצה
אישום: שוטר מג"ב איים בסכין על פרוצה שתחזיר לו את כספו
25/07/2013, מערכת תקדין

השוטר אור משאלי בא על סיפוקו המיני תמורת 100 שקלים ששילם לפרוצה, איים עליה בתחילה כי יחטיף לה מכות וכעבור 10 דקות חזר עם סכין "פרפר" ושלף את ארנקו עם תעודת שוטר

כתב אישום חמור הגישה המחלקה לחקירת שוטרים בפרקליטות המדינה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד שוטר משמר הגבול, אור משאלי, בטענה כי קיבל לכאורה שירותי מין מפרוצה ולאחר מכן דרש את כספו בחזרה באיומי סכין. בשל חומרת העבירות המיוחסות למשאלי, שלח אותו בית המשפט למעצר עד תום ההליכים.

מהמתואר בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד טלי פלדמן, עולה כי אחרי חצות ב-17 ליולי נסע משאלי, המשרת כשוטר מג"ב בשירות סדיר, לבילוי עם חבר. סמוך לאזור הבורסה ברמת גן הוא הבחין בפרוצה שסיפקה שירותי מין בתשלום וביקש ממנה לקבל את שירותיה.

הפרוצה אמרה לו כי תספק אותו תמורת 100 שקל, והוא הסכים להצעתה ושילם. "בהמשך, ביצעה המתלוננת בנאשם מין אוראלי, והוא בא על סיפוקו", מתואר בכתב האישום. בתום האקט המיני ביקש משאלי את כספו בחזרה, אבל הפרוצה סירבה לכך. בתגובה אמר לה: "אני אתן לך בוקס ויכול לקחת לך את הכסף", והסתלק מהמקום.

כעבור 10 דקות לערך הוא שב ודרש מהפרוצה לספק שירות מיני לחברו. כאשר זו סירבה, שלף משאלי סכין "פרפר" ודרש לקבל את כספו בחזרה, תוך שהוא שולף את ארנקו ופתח אותו, כך שהפרוצה תוכל לראות את תעודת השוטר שהחזיק.

במעשיו אלה, נטען בכתב האישום, דרש משאלי מהפרוצה כסף באיומים, החזיק סכין שלא כדין והשתמש לרעה בכוח המשרה.

 

(ת"פ 40713-07-13)

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:186
קומיט וכל טופס במתנה