שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מחסני חשמל תפצה את סוני ב-50 אלף שקל על שיווק בקרים מזויפים לפלייסטיישן

חדשות

מחסני חשמל תפצה את סוני ב-50 אלף שקל על שיווק בקרים מזויפים לפלייסטיישן, צילום: צילום:tofuprod
מחסני חשמל תפצה את סוני ב-50 אלף שקל על שיווק בקרים מזויפים לפלייסטיישן
23/07/2013, עו"ד אנה נודל

הרשת שיווקה בקרים אלחוטיים מזויפים לקונסולת סוני פלייסטיישן במחיר מוזל, שנשאו את הסימן המסחרי של סוני. השופט גדעון גינת פסק כי מדובר ב"הפרה בוטה של סימני מסחר רשומים"

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי רשת מחסני חשמל מכרה בקרים אלחוטיים מזויפים לקונסולת המשחק סוני פלייסטיישן.

סוני תבעה את מחסני חשמל, ואת חברת ק.איה שייבאה את הבקרים, על הפרת סימן מסחרי רשום. בכתב התביעה, שהוגש באמצעות עוה"ד סער גרשוני ונח שלומוביץ, נטען כי הבקר המזויף ששווק על ידי מחסני חשמל נשא את סימנה המסחרי של סוני וצורתו החיצונית זהה כמעט לחלוטין לצורת הבקר המקורי. הרשת שיווקה את הבקרים המזויפים במחיר זול באופן משמעותי מהבקרים המקוריים של סוני.

הצדדים הגיעו להסכמה לפיה בית המשפט ייתן צו מניעה קבוע שאוסר על מחסני חשמל לשווק את הבקרים המזויפים, וביקשו מבית המשפט לקבוע את גובה הפיצוי שתקבל סוני.

היבואנית טענה כי היא ייבאה 300 בקרים מזויפים בלבד, כאשר מתוכם נמכרו בפועל רק עשרות יחידות.

השופט גדעון גינת קבע כי מדובר ב"הפרה בוטה של סימני מסחר רשומים", וציין כי "אין בפניי נתונים של ממש לגבי היקף הייבוא או היקף המכירות". השופט גינת החליט להעמיד את הפיצוי על 50 אלף שקל, לצד הוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד בסך 14 אלף שקל.

 

(ת"א 37455-03-13)

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:164
קומיט וכל טופס במתנה