שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > דרמה בביהמ"ש: דתיה חשדה שבעלה הומו וגילתה אותו מתרועע עם זונות

חדשות

דרמה בביהמ"ש: דתיה חשדה שבעלה הומו וגילתה אותו מתרועע עם זונות, צילום: צילום: Roke
דרמה בביהמ"ש: דתיה חשדה שבעלה הומו וגילתה אותו מתרועע עם זונות
23/06/2013, מערכת תקדין

15 שנות נישואין של זוג דתי מהמרכז, שהמעיטו לקיים יחסי מין, עלו על שרטון – כשלתדהמת האישה בעלה נחשף מבקר 3 פעמים בשבוע אצל זונות ומהמר במאורות הימורים

תביעה שהגישה לאחרונה לבית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון אישה דתית נגד בעלה, מגוללת סיפור נוגע ללב כיצד שגתה בתמימותה באשליות לאורך 15 שנות נישואיה. בעודה חושדת כי בעלה נמשך לגברים אחרים או סובל מבעיות של תפקוד מיני, הבעל חגג להנאתו עם זונות ואף הימר בכספם של בני הזוג.

בכתב התביעה טענה האישה הדתית, באמצעות עו"ד ליטל יעקובוביץ'-דראי, כי היא החלה לחשוד כי בעלה מקיים אורח חיים מתירני רק ככלות 15 שנות נישואין, במהלכן, לטענתה, קיימו השניים יחסי מין מספר מועט ביותר של פעמים. לאחר שחשדה התעורר, המליצה לה עוה"ד יעקובוביץ'-דראי, לשכור שירותיו של חוקר פרטי – כמקובל בענייני משפחה. החוקר הפרטי חשף בחקירתו כי הבעל מבקר לפחות שלוש פעמים בשבוע אצל זונות, ואף מהמר על כספי משכורתו במאורות הימורים.

הבעל האשים מצידו את אשתו בניהול רומן מאחורי גבו עם חברו הטוב – אותו חבר טוב שעורר את חשדה כי הבעל נהנה מאורח חיים מופקר בעוד היא ממתינה לשובו הביתה.

בימים אלה יכריע בית המשפט למשפחה מי מהשניים דובר אמת, וכיצד הדבר ישפיע, אם בכלל, על מחלוקות הצדדים על חלוקת הרכוש המשותף בין בני הזוג.

אורח חיים משולח רסן

לבני הזוג, הנשואים מזה 15 שנה, שלושה ילדים. לטענת האישה, במהלך כל שנות הנישואים מיעט הגבר לקיים עימה יחסי מין. כאישה דתייה, היא נהגה למלא אחר מצוות התורה, הקפידה לטבול במקווה טהרה וקיוותה כי בעלה יבקש בקרבתה.

חרף יחסו הקר לאורך השנים, המשיכה האישה לבקש מעט חום ומגע מבעלה, אך בקשותיה נפלו על אוזניים ערלות, ובאחד הימים אף הודיע הבעל לאישה כי הוא עוזב את הבית. כך מצאה את עצמה האישה לבדה, עם שלושה ילדים, לאחר שנים ארוכות ולא מספקות לצד בעל שמנע ממנה כל חום, קירבה ואינטימיות, ולדבריה – פשוט שלל ממנה את נשיותה.

כדי להצדיק את יחסו הקר כלפיה, בתחילה האישה חשדה בתמימותה כי בעלה סובל מבעיות בתפקוד המיני או שאולי הוא נמשך לגברים. אך משפנתה לחברו הטוב של הבעל, כדי שידחק בו לחזור הביתה, גילה להפתעתה החבר הקרוב כי בעלה מנהל אורח חיים משולח רסן מאחורי גבה, וכי נטיותיו המיניות הן הטרוסקסואליות לחלוטין.

צילומים ששווים אלף מילה

בעקבות הארת החבר את עיניה, החליטה האישה לפנות לעו"ד יעקובוביץ'-דראי, העוסקת רבות בדיני משפחה ובגירושין, ובהמלצתה שכרה האישה חוקר פרטי שיעקוב אחרי בעלה ויספק ראיות מפלילות על התנהגותו. כעבור כשבוע, חזר החוקר הפרטי עם דו"ח מפורט שלא השאיר מקום לספקות. האישה גילתה לתדהמתה כי בעלה מבקר בקביעות אצל זונות – לפחות שלוש פעמים בשבוע. בנוסף, גילתה האישה בדו"ח החוקר, תחביב לא מוכר של בעלה – הבעל נהג להפסיד כספים רבים בהימורים לא חוקיים. האישה לא פיללה בחלומה הרטוב כי בעלה מנהל אורח חיים כה משולח רסן מחוץ לביתם המשותף.

הבעל נעלם

בעוד יחסי השניים עולים על שרטון, נאלץ אחד מילדיהם לעבור ניתוח ברגל עקב פגיעה אורתופדית חמורה. הדבר הצריך מהאישה להפחית מעבודתה כדי לשהות עם בנה ולשמש לו משענת מטפלת ותומכת. לדברי האישה, בעלה שעזב את הבית, עבר לגור בבית אחיו ועל חשבונו. במקביל, זנח לחלוטין את ילדיו הקטינים ולא חשב להעביר עבורם שום סכום של כסף הדרוש לגידולם.

"יציאת הבעל מהבית גרמה לכך שגם מעט הזמן שהיה עם הילדים, זמן שאותו הקדישה האישה לעבודה או לעצמה, נעלם", מספרת עוה"ד יעקובוביץ'-דראי. "כך מצאה את עצמה האישה עם נטל נוסף, כשמצד אחד היא הופכת למפרנסת היחידה של ילדיה, ומצד שני יש לה פחות ופחות זמן לעבוד – שכן נוכחותה בבית נדרשה לצורך הטיפול בקטינים, כשאין לה שום עזרה מצד בעלה".

"רועה זונות"

בתגובה להאשמות החמורות, הגיש הבעל תביעה לבית הדין הרבני לגירושין, שבמסגרתה ביקש לדון בשאלת חלוקת הרכוש בין בני הזוג. בבקשתו לבית הדין האשים הבעל את אשתו בכך שדווקא היא זו שבגדה בו עם חברו הטוב – אותו חבר שרמז לה על אורח חייו המתירני, טענה שהוכחשה לחלוטין על ידי האישה.

מעבר לכך, דרש הבעל מבית הדין שלא להתיר לאישה ולחברו הטוב להינשא זו לזה, לכשיעלה בידו להתגרש מאשתו.

עוה"ד יעקובוביץ'-דראי מספרת כי כבר בדיון הראשון שנערך בבית הדין הרבני בתביעות הבעל, קלטו הדיינים את נסיבות הפרשה הצהובה והמליצו לצדדים להגיע להסכמה להתגרש בטרם יחייבו בגט. כך היה, והדיינים אף ערכו באותו מעמד סידור גט ביניהם. אולם חרף הסכמתה להתגרש, ביקשה האישה לשמור על זכותה לתבוע את כתובתה מבעלה – בשל ניהול אורח חיים מתירני, המוגדר בהלכה היהודית "רועה זונות" המחויב בדמי כתובה לאשתו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:242
קומיט וכל טופס במתנה