שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הפעיל בקהילה הגאה ששמו נקשר כמניע לרצח בברנוער לא יועמד לדין

חדשות

הפעיל בקהילה הגאה ששמו נקשר כמניע לרצח בברנוער לא יועמד לדין , צילום: דגל הגאווה
הפעיל בקהילה הגאה ששמו נקשר כמניע לרצח בברנוער לא יועמד לדין
16/06/2013, עו"ד אנה נודל

המשטרה חתמה על הסכם "עד תביעה" עם שאול גגון הפעיל בקהילה גאה ששמו הותר לפרסום. גנון, אחד ממייסדי הברנוער, יודה בקיום מגע מיני עם נער בן 15, קרוב המשפחה של חגי פליסיאן החשוד ברצח

המשטרה חתמה עם שאול גנון, ממייסדי ברנוער, על הסכם "עד תביעה", כך פורסם ברשת ב'. גנון הוא החשוד הרביעי שנעצר לפני כשבוע בפרשת הרצח בברנוער, לצד שלושת החשודים ברצח עצמו. 

בית משפט השלום בתל אביב התיר לפרסם את שמו של גנון בן ה-49 שהתנדב בעשרים השנים האחרונות בעבודות שונות עם נוער גאה הנמצא בסיכון.

על פי החשד, המניע לרצח היה נקמה אישית בעקבות אונס שביצע גנון לכאורה באחד הקטינים החשודים. במסגרת ההסכם עם המשטרה, גנון יודה בקיום מגע מיני עם נער בן 15, קרובו של חגי פליסיאן החשוד ברצח ולא יועמד לדין. אותו הקטין איים על גנון בסמוך לרצח והמשטרה חשדה שגנון ידע מה היה המניע לרצח. גנון שוחרר בהסכמת הצדדים למעצר בית למשך שבועיים. 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:112
קומיט וכל טופס במתנה