שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עורך דין הורשע בגניבת 2.5 מיליון שקל מלקוחותיו לטובת השקעות עסקיות פרטיות

חדשות

עורך דין הורשע בגניבת 2.5 מיליון שקל מלקוחותיו לטובת השקעות עסקיות פרטיות , צילום: צילום: Getty images Israel
עורך דין הורשע בגניבת 2.5 מיליון שקל מלקוחותיו לטובת השקעות עסקיות פרטיות
04/06/2013, עו"ד אנה נודל

עו"ד דניאל דרבקין שהפעיל משרד עורכי דין בנצרת עילית הודה במסגרת הסדר טיעון בגניבת כספי 26 מלקוחותיו שהופקדו אצלו בחשבונות נאמנות ועשה בהם שימוש לצורך כיסוי חובותיו

בית משפט השלום בנצרת הרשיע את עו"ד דניאל דרבקין על פי הודעתו בעשרות מקרים של גניבה בידי מורשה וקבלת דבר במרמה.

עו"ד דרבקין, שהפעיל משרד עורכי דין בנצרת עילית, גנב מלקוחותיו במשך חמש שנים כ-2.5 מיליון שקל. הוא לקח כספים שהופקדו אצלו בחשבונות נאמנות והשתמש בהם לצורך השקעות עסקיות פרטיות, כיסוי גירעונותיו בחשבונות בנק פרטיים שלו וכיסוי חובותיו. משרדו עסק בין היתר בייצוג לקוחות בעסקאות מקרקעין, שבמסגרתן נמסרו לידיו כספים בנאמנות. הכספים נועדו לקידום העסקאות, ביצוע תשלומים שונים הנדרשים לצורך ביצוע העסקה או להבטחת ביצוע תשלומים אלה.

מחלק מהלקוחות נגבנו עשרות אלפי שקלים ובמקרים אחרים הוא העביר לידיו מאות אלפי שקלים. בסך הכול הוא גנב מ-26 לקוחות סכום כולל של כ-2.5 מיליון שקל. ב-27 מקרים הוא נטל כספים מלקוחות שהופקדו בנאמנות והחזירם במועד בו היו אמורים לקבל את כספם.

דרבקין הגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות והצהיר על כוונתו להחזיר חלק מהסכומים שנגנבו. 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:251
קומיט וכל טופס במתנה