שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הסדר טיעון לאביבה ויינשטיין: רעיית היועמ"ש תודה בהעסקת עובד זר שלא כדין

חדשות

הסדר טיעון לאביבה ויינשטיין: רעיית היועמ"ש תודה בהעסקת עובד זר שלא כדין, צילום: יהודה וינשטיין
הסדר טיעון לאביבה ויינשטיין: רעיית היועמ"ש תודה בהעסקת עובד זר שלא כדין
29/05/2013, עו"ד אנה נודל

על פי כתב האישום, ויינשטיין העסיקה עובד הודי בעל אשרה של ענף הסיעוד בעבודות משק בית בביתם של בני הזוג בהרצליה. היועמ"ש עצמו לא היה חשוד ולא נחקר באזהרה

אביבה וינשטיין, רעייתו של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, הגיעה להסדר טיעון עם רשות האוכלוסין וההגירה בכתב האישום שהוגש נגדה בחודש פברואר לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב.

במסגרת ההסדר, וינשטיין תודה בהעסקת עובד זר שלא כדין ותשלם קנס של 20 אלף שקל. הקראת כתב האישום נקבעה להיום בפני שופט בית הדין אורן שגב.

לפי כתב האישום שהוגש על ידי לשכת התביעות של רשות האוכלוסין וההגירה, וינשטיין העסיקה בביתה בהרצליה עובד בעל דרכון הודי בעבודות בית שונות. העובד שהה בישראל באשרה של ענף הסיעוד ולא היה רשאי לעבוד אצלה.  "הנאשמת העסיקה אצלה בנכס עובד זר שאינו רשאי לעבוד בישראל, בעבודות משק בית, ומבלי שניתן לה היתר העסקה על פי דין", נכתב בכתב האישום. החוק קובע עונש מירבי של 60 אלף שקל בגין ביצוע עבירה זו וקנס מינימלי של 10,000 שקל. 

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין לא היה חשוד בתיק ולא נחקר באזהרה. 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:171
קומיט וכל טופס במתנה