שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > דורית בייניש תכהן כנגידת האוניברסיטה הפתוחה

חדשות

דורית בייניש תכהן כנגידת האוניברסיטה הפתוחה, צילום:
דורית בייניש תכהן כנגידת האוניברסיטה הפתוחה
26/05/2013, עו"ד אנה נודל

נשיאת בית המשפט העליון בדימוס דורית בייניש תחליף את הלורד הארי וולף, נשיא בדימוס של בית המשפט העליון באנגליה, שפרש מהתפקיד לאחר כהונה של 8 שנים

נשיאת בית המשפט העליון בדימוס דורית בייניש תכהן בתפקיד נגידת האוניברסיטה הפתוחה. בייניש מחליפה את הלורד הארי וולף, נשיא בדימוס של בית המשפט העליון באנגליה. הלורד וולף החליט לפרוש מהתפקיד לאחר כהונה של שמונה שנים.

לאחר פרישתה של בייניש מבית המשפט העליון היא קיבלה הצעות רבות לכהן בתפקידים בכירים, אך עד כה דחתה את כולן. לדברי בייניש, "נעניתי לפנייתו של מר זאב אבלס, יו"ר הוועד המנהל של האוניברסיטה הפתוחה, לקבל על עצמי את תפקיד הנגידה, בשל הזדהותי עם השליחות החשובה של האוניברסיטה הפתוחה ותרומתה לצדק החברתי באמצעות פתיחת שערי האקדמיה בפני הכלל. האוניברסיטה הפתוחה חשובה למערכת החינוך בישראל בשל תרומתה לחברה, לחינוך ולהשכלה, ובשל היותה נגישה לכל אדם שרוצה ונחוש ללמוד באקדמיה".

מחר (ב') תדבר בייניש בפני בוגרי האוניברסיטה במסגרת טקס הענקת התארים שיתקיים בקמפוס האוניברסיטה ברעננה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:117
קומיט וכל טופס במתנה