שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > גל המיזוגים במשרדי עוה"ד נמשך: משרד פרל-כהן-צדק-לצר מתמזג עם ברץ

חדשות

גל המיזוגים במשרדי עוה"ד נמשך: משרד פרל-כהן-צדק-לצר מתמזג עם ברץ, צילום: צילום: Getty images Israel
גל המיזוגים במשרדי עוה"ד נמשך: משרד פרל-כהן-צדק-לצר מתמזג עם ברץ
23/05/2013, עו"ד אנה נודל

המשרד המאוחד שייקרא פרל-כהן-צדק-לצר-ברץ ימנה 100 עורכי דין ו-18 עורכי פטנטים ויהפוך לאחד הגדולים בארץ

נמשך גל המיזוגים במשרדי עורכי הדין הגדולים. משרד עורכי הדין פרל-כהן-צדק-לצר אשר מעסיק 85 עורכי דין ועורכי פטנטים מתמזג עם משרד ברץ המונה 35 עורכי דין. המשרד הממוזג יקרא פרל-כהן-צדק-לצר-ברץ והוא ימנה 100 עורכי דין ו-18 עורכי פטנטים. לפירמה הממוזגת משרדים בתל אביב, הרצליה וחיפה.

משרד פרל-כהן-צדק-לצר מתמחה בקניין רוחני, משפט האינטרנט, משפט מסחרי לחברות טכנולוגיה ועוסק כמו כן במשפט מסחרי, ליטיגציה, נדל"ן ודיני עבודה. המשרד דורג במקום השני בדירוג משרדי עורכי הפטנטים של דן אנד ברדסטריט. לצד משרדים בהרצליה וחיפה, יש למשרד פירמות מסונפות בניו יורק, בוסטון ולונדון. משרד עורכי הדין ברץ מתמחה במשפט מסחרי, ליטיגציה, היי-טק, ביוטק ונדל"ן.

עו"ד זאב פרל ישמש כשותף-המנהל של המשרד המאוחד. במסגרת מיזוג המשרדים, יאוחדו מחלקות העוסקות בתחומים זהים. השותפים הבכירים במשרד ברץ, עורכי הדין יעל ובני ברץ ואנה משה ינהלו את המחלקות המאוחדות.

עו"ד דורון לצר, השותף הבכיר בתחום המסחרי בפרל-כהן-צדק-לצר, ינהל את המחלקה המסחרית של המשרד בארה"ב יחד עם עו"ד עודד קדוש, השותף האחראי על הסניף בבוסטון. 

בתחילת השנה התמזג משרד עורכי דין קנטור אלחנני טל ושות' לתוך משרד עורכי דין מיתר, גבע & לשם ברנדויין ושות'. המשרד הממוזג דורג במקום השלישי בדירוג הפירמות הגדולות של דן אנד ברדסטריט לשנת 2013. לפני כחודש הצטרפו למשרד שבלת ושות' ארבעה מתוך ששת השותפים הבכירים במשרד עורכי הדין זלצמן, גילת, קנולר, גראוס, סלומון, יחד עם 12 עורכי דין נוספים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:157
קומיט וכל טופס במתנה