שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > קובי פרץ: "לא העלמתי הכנסות, האמרגן שלשל לכיסו את הכספים שלא דווחו"

חדשות

קובי פרץ: "לא העלמתי הכנסות, האמרגן שלשל לכיסו את הכספים שלא דווחו", צילום: צילום: Getty images Israel
קובי פרץ: "לא העלמתי הכנסות, האמרגן שלשל לכיסו את הכספים שלא דווחו"
16/05/2013, עו"ד אנה נודל

הזמר העיד במשפטו של בכיר רשות המסים דוד ואנונו נגד אמרגנו לשעבר יוחאי יעיש, ששימש עד מדינה בתיק: "אם הטענות נגדי היו נכונות, היום היה לי בית משלי, לא דירת 4 חדרים בחולון עם משכנתא"

הזמר קובי פרץ טען כי הוא לא העלים מס וכי אמרגנו לשעבר יוחאי יעיש גנב ממנו את הכספים שלא דווחו. על פי הדיווח בעיתון גלובס, פרץ העיד במהלך דיון במשפטו של בכיר רשות המסים דוד ואנונו, שכיהן כראש היחידה הארצית למודיעין שטח וחקירות ברשות המזים והורשע בקבלת שוחד מנישומים תמורת הטבות מס.

בפברואר האחרון הורה בית המשפט העליון למחוזי לדון בטענות ואנונו לפיה יעיש, ששימש עד מדינה בתיק, שיקר בעניין החשדות שעלו נגד קובי פרץ בהעלמת מס. יעיש העיד במהלך המשפט כי הוא נהג להעביר לפרץ כספים במזומן במעטפות וביקש ממנו להוציא חשבונית כנגד כספים אלו. לטענתו, פרץ סירב לבקשותיו והעלים הכנסות.

לפי הדיווח בגלובס, פרץ הגיב לטענות אלה ואמר כי "אם זה היה ככה, היום לא הייתי קונה בית בחולון, דירת ארבעה חדרים שיש לי עליה משכנתא". לטענתו, האמרגן שלשל לכיסו את ההכנסות הלא מדווחות. "אומרים שהאישה היא האחרונה שיודעת שבעלה בוגד בה. אני האחרון מבין כולם שגילה את כל מה שהוא עשה", אמר פרץ.

פרץ העיד כי נתן אמון מלא באמרגן שלו ואמר "לשמחתי, בא גוף כמו מס הכנסה. אם לא הם, הייתי ממשיך ככה עוד עשר שנים. אני היום אחרי 20 שנה צריך להיות עם בית משלי, לא עם משכנתא, אבל לצערי סמכתי על מישהו אחר".   

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:30
קומיט וכל טופס במתנה