שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מוצאי גופתו של מג'די חלבי ישלמו אגרה של מיליון שקל בתביעה לפרס שהובטח

חדשות

מוצאי גופתו של מג'די חלבי ישלמו אגרה של מיליון שקל בתביעה לפרס שהובטח, צילום: צילום: istock
מוצאי גופתו של מג'די חלבי ישלמו אגרה של מיליון שקל בתביעה לפרס שהובטח
24/04/2013, עו"ד אנה נודל

ביהמ"ש דחה את בקשתם של האחים קוזלי לפטור מאגרה בתביעה נגד משרד הביטחון ועמותת לחופש נולד לקבלת הפרס של 10 מיליון דולר שהובטח למי שימסור מידע על החייל: "סיכויי התביעה נמוכים"

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה אתמול את הבקשה לפטור מאגרה שהגישו איברהים וחאדר קוזלי אשר מצאו את שרידי גופתו של החייל מג'די חלבי ז"ל. השניים תובעים בבית המשפט את הפרס שהובטח למי שיביא מידע על החייל הנעדר. האחים מצאו את שרידי הגופה באקראי ומסרו על כך הודעה למשטרה. כעת הם דורשים ממשרד הביטחון ומעמותת לחופש נולד פרס של 10 מיליון דולר שהובטח למי שימסור מידע על הימצאותו.

אגרת בית המשפט בגין תביעה בסכום זה עומדת על כמיליון שקל, והתובעים צריכים לשלם מחצית מהאגרה במעמד הגשת התביעה. השופטת תמר שרון-נתנאל דחתה את בקשת האחים קוזלי לפטור מתשלום האגרה וכתבה בהחלטתה כי התובעים לא הצליחו להוכיח חוסר יכולת כלכלית ולא הציגו את התמונה המלאה של מצבם הכלכלי.

השופטת ציינה בהחלטתה כי סיכויי התביעה נמוכים וכתבה כי אין לארגון כלשהו אינטרס להציע פרס בסכום גבוה של 10 מיליון דולר למי שימצא במקרה את שרידי הגופה בשטחה של המדינה.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:125
קומיט וכל טופס במתנה