שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ביהמ"ש אישר את שידור תחקיר שמן הזית בכלבוטק: "קיים עניין ציבורי בפרשה"

חדשות

ביהמ"ש אישר את שידור תחקיר שמן הזית בכלבוטק: "קיים עניין ציבורי בפרשה", צילום: צילום: יוני המנחם
ביהמ"ש אישר את שידור תחקיר שמן הזית בכלבוטק: "קיים עניין ציבורי בפרשה"
24/04/2013, אלכסנדר כץ, אייס

שתי יבואניות ומשווקות מותגי שמן זית ביקשו לאסור את שידור התחקיר עליהן. בימ"ש השלום בנצרת קיבל אתמול את בקשת כלבוטק לבטל את צו איסור הפרסום ולאפשר את פרסום הפרשה

בית משפט השלום בנצרת אישר אתמול (יום ג') את בקשת "כלבוטק" לבטל צו איסור פרסום ולאפשר פרסום פרשה הנוגעת בין היתר גם לשתי חברות העוסקות ביבוא ושיווק מותגי שמן זית. ביטול צו איסור הפרסום יאפשר לשדר את תחקיר שמן הזית בהשקת כלבוטק הערב בערוץ 10.

לאחר מאבק משפטי שהתנהל בחודש האחרון על הסרת צו איסור הפרסום, ובתום סדרת של דיונים ביומיים האחרונים, קיבלה סגנית נשיא בית משפט השלום בנצרת ליל יונג-גפר את טענותיהם של באי כוחה של מערכת כלבוטק, עוה"ד פז מוזר ועינת ברג סגל ממשרד עורכי הדין לבליך מוזר ושות', וביטלה את צו איסור הפרסום על הפרשה.

הפרשה נוגעת לחברות יבוא שיווק וההפצה "איבו" ו"חוסן", העומדות מאחורי מספר רב של מותגי שמן זית הנכללים גם הם בתחקיר שמן הזית של כלבוטק. נציגי הפרקליטות במשרד הבריאות ובמשרד החקלאות לא התנגדו להסרת צו איסור הפרסום על תחקיר השמן.

השופטת יונג-גפר קבעה בהחלטה אתמול כי "קיים בנסיבות המקרה עניין ציבורי מיוחד בפרסום הפרשה. מאחר שעל פי הראיות לכאורה שהונחו בפני נמצא כי שמנים ששווקו על ידי 'איבו' ו'חוסן' אינם ראויים למאכל, קיים אינטרס ראשון במעלה להביא נתון זה לידיעת הציבור למען ייזהר מפגיעה".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:37
קומיט וכל טופס במתנה