שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > תנועת אומ"ץ מבקשת לחקור חשדות להעלמת מס נגד השר לשעבר יעקב נאמן

חדשות

תנועת אומ"ץ מבקשת לחקור חשדות להעלמת מס נגד השר לשעבר יעקב נאמן , צילום: צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
תנועת אומ"ץ מבקשת לחקור חשדות להעלמת מס נגד השר לשעבר יעקב נאמן
18/04/2013, עו"ד אנה נודל

התנועה פנתה ליועמ"ש בבקשה להורות על פתיחת חקירה נגד שר המשפטים לשעבר בחשד להעלמת מס בתקופה שבה כיהן כעורך דין פרטי. רשות המיסים החלה בבדיקת הנושא לפני שלוש וחצי שנים

תנועת אומ"ץ פנתה אל היועץ המשפטי לממשלה עו"ד וינשטיין בבקשה להורות על פתיחת חקירה נגד שר המשפטים לשעבר יעקב נאמן בשל חשדות להעלמת מס.

יו"ר הנהלת תנועת אומ"ץ אריה אבנרי כתב במכתב שנשלח ליועץ המשפטי לממשלה כי "התנועה פנתה בשעתו לרשות המיסים בעניין חשד להעלמת מס על ידי שר המשפטים לשעבר פרופ' יעקב נאמן בתקופה שבה כיהן כפרקליט פרטי. בתגובה לכך נמסר לנו באורח בלתי רשמי כי הנושא הועבר לבדיקתך. עובדה זו גם פורסמה בכלי התקשורת. ככל הידוע עד כה לא נתת כל הנחיה בנדון, אולי משום שפרופ' יעקב נאמן כיהן כשר המשפטים שהיה באופן פורמלי ממונה עליך. עתה, אחרי שפרופ' נאמן פרש מתפקידו כשר המשפטים וחזר להיות פרקליט פרטי, אנו פונים אליך בבקשה להורות על חקירת החשדות נגדו".

רשות המיסים החלה לבדוק את הנושא לפני כשלוש וחצי שנים. חוקרי הרשות פנו ליועץ המשפטי לממשלה דאז מני מזוז לקבל הנחיות בעניין כבר בשלב הראשוני של הבדיקה. היועמ"ש הנחה את החוקרים לנהל בדיקה כנגד נאמן לפי עקרון השוויון, כמו נגד כל נישום אחר.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:238
קומיט וכל טופס במתנה