שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד דן אלדד מונה למנהל המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה

חדשות

עו"ד דן אלדד מונה למנהל המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, צילום: צילום: Getty images Israel
עו"ד דן אלדד מונה למנהל המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה
14/04/2013, עו"ד אנה נודל

המחלקה הכלכלית מטפלת בתיקי פשיעה כלכלית, בהם כתב האישום נגד יו"ר בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר. אלדד, שכיהן עד כה כמנהל תחום בכיר יחליף את עו"ד אביה אלף שעוזבת את הפרקליטות

ועדת המכרזים מינתה את עו"ד דן אלדד לתפקיד מנהל המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. הוא יחליף בתפקיד את עו"ד אביה אלף שעוזבת את הפרקליטות. אלדד כיהן כמנהל תחום בכיר (תפקידים מיוחדים) בפרקליטות ולפני כן כממונה על עבירות כלכליות במחלקה הכלכלית.

המחלקה הכלכלית בפרקליטות מטפלת בתיקים פליליים העוסקים בפשיעה כלכלית. בין התיקים אותם מנהלת המחלקה כעת נמצא כתב האישום נגד יו"ר בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר.

אלדד בן ה-47 סיים תואר ראשון ושני במשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא התמחה אצל פרופ' אהרון ברק בעת כהונתו כמשנה לנשיא בית המשפט העליון והיה עוזרו המשפטי של היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אליקים רובינשטיין. אלדד הצטרף לפרקליטות בשנת 1994 כפרקליט במחוז ירושלים. 

ועדת המכרזים בראשות השופט בדימוס משה גל כללה את פרקליט המדינה משה לדור, היועצת המשפטית במשרד להגנת הסביבה עו"ד דלית דרור והמשנה לפרקליטת מחוז מרכז עו"ד ענת סבידור גולדנצוויג.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:244
קומיט וכל טופס במתנה