שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד כנרת בראשי וכתבת המשטרה עדי מאירי יגישו תכנית משפטית חדשה בערוץ 1

חדשות

עו"ד כנרת בראשי וכתבת המשטרה עדי מאירי יגישו תכנית משפטית חדשה בערוץ 1, צילום: צילום: דוד וינוקור
עו"ד כנרת בראשי וכתבת המשטרה עדי מאירי יגישו תכנית משפטית חדשה בערוץ 1
11/04/2013, אלכסנדר כץ, אייס

בראשי שייצגה את א' מבית הנשיא ומאירי, כתבת המשטרה של רשת ב' שחשפה את פרשת השופט המכה, יגישו מידי שבוע את "סירנות" – תוכנית חדשה שתעסוק במשפט ופלילים

עו"ד כנרת בראשי חוברת לכתבת הפלילים של רשת ב' עדי מאירי ושתיהן יגישו את "סירנות – מעולם המשפט", תכנית חדשה שתעסוק במשפט ופלילים. המגישות יציעו לאזרח כיצד לקבל שירות אמין, שוויוני, ישר, מהיר והוגן מרשויות החוק. התכנית תשודר החל מה-17 באפריל מדי יום רביעי בשעה 19:20.

בין הנושאים שיטופלו על ידי עדי מאירי ועו"ד כנרת בראשי יהיו פלילים, שחיתות ציבורית וגם בתי המשפט. בתכנית ישודרו כתבות חוץ, חשיפות ואורחים מעניינים שטרם התראיינו באולפן.

מאירי עומדת מאחורי שלל חשיפות בתחום הפלילים, כאשר האחרונה שבהן היא פרשת השופט שנחשד באלימות כלפי ילדיו ולא נחקר במשטרה בהוראת היועץ המשפטי לממשלה. עו"ד בראשי, שייצגה את א' מבית הנשיא, מגישה תכנית בערוץ 1 מדי יום שישי ביחד עם אורי לוי.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:148
קומיט וכל טופס במתנה