שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הצעת חוק בניו יורק: קנס של 1000 דולר ושנת מאסר לאדם שירכוש מוצר מזויף

חדשות

הצעת חוק בניו יורק: קנס של 1000 דולר ושנת מאסר לאדם שירכוש מוצר מזויף, צילום: צילום: Terabass
הצעת חוק בניו יורק: קנס של 1000 דולר ושנת מאסר לאדם שירכוש מוצר מזויף
11/04/2013, עו"ד אנה נודל

החוק הנוכחי אוסר ייצור ומכירה של מוצרים מזויפים כגון שעונים או תיקים, אך הוא לא מעניש את הקונה על רכישת חיקוי. הצעת החוק נועדה לפגוע בגורמים עבריינים המעורבים בשיווק הסחורה המזויפת

חברת מועצת העיר ניו יורק מרגרט צ'ין, מהמפלגה הדמוקרטית, מציעה לאסור בחוק רכישה של מוצרים מזויפים כגון שעונים ותיקים. כך דווח במגזין האופנה WWD. בהתאם להצעה, אדם שירכוש פריט מזויף יהיה צפוי לקנס של 1,000 דולר ועד שנת מאסר.

החוק הנוכחי אוסר ייצור ומכירה של מוצרים מזויפים, אך הוא לא מעניש את הקונה על רכישת חיקוי. חלק גדול מהסחורה המזויפת נמכרת ברובע הצ'יינה טאון ובשיווק הסחורה מעורבים גורמים עבריינים.

צ'ין סבורה כי מדובר בצעד שאמור לפגוע בגורמים הפליליים בעיר ולהגביר את ביטחון התושבים. בראיון לניו יורק פוסט אמרה צ'ין כי "החוק תמיד מטיל את האיסור על המוכר והקנייה נותרת חוקית", והוסיפה כי היא מקווה "שהחוק הזה יקטין את הביקוש". 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:245
קומיט וכל טופס במתנה