שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > גרושתו של המיליארדר סטיבן כהן תובעת 300 מיליון דולר עשרים שנה אחרי הגט

חדשות

גרושתו של המיליארדר סטיבן כהן תובעת 300 מיליון דולר עשרים שנה אחרי הגט, צילום: צילום: Getty images Israel
גרושתו של המיליארדר סטיבן כהן תובעת 300 מיליון דולר עשרים שנה אחרי הגט
07/04/2013, עו"ד אנה נודל

גרושתו של מייסד קרן הגידור SAC טוענת כי כהן הסתיר ממנה במהלך פרידתם נכסים בשווי מיליוני דולרים. ביהמ"ש לערעורים בארה"ב הסכים לדון בתביעה  למרות הזמן שחלף מאז הגירושים

יותר משני עשורים לאחר הגירושים בית המשפט לערעורים בארה"ב הסכים לדון בתביעת גרושתו של המיליארדר סטיבן כהן, מייסד קרן הגידור SAC. כך דיווח העיתון ניו יורק טיימס.

פטרישה כהן טוענת כי בעלה לשעבר הסתיר ממנה במהלך הגירושים נכסים בשווי מיליוני דולרים. בנוסף, היא טוענת כי קרן הגידור של כהן סחרה בניירות ערך לפי מידע פנים.

סטיבן ופטרישיה התחתנו בשנת 1979 כשהוא היה בן 23. בני הזוג נפרדו בשנת 1988 ובעת הגירושים נכסיו של סטיבן כהן הוערכו ב-18 מיליון דולר. כעת תובעת פטרישה בבית המשפט פיצויים בסכום של 300 מיליון דולר.

התביעה הוגשה בשנת 2009 אך נדחתה בערכאה נמוכה יותר בטענת התיישנות. בית המשפט לערעורים החליט כי יש מקום לדון בטענותיה של הגרושה לגופן והחזיר את הדיון לערכאה הקודמת.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:67
קומיט וכל טופס במתנה