שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > האיחוד האירופי בוחן חשד שקבוצות כדורגל קיבלו סיוע ממשלתי בניגוד לחוק

חדשות

האיחוד האירופי בוחן חשד שקבוצות כדורגל קיבלו סיוע ממשלתי בניגוד לחוק, צילום: צילום: Rick Dikeman
האיחוד האירופי בוחן חשד שקבוצות כדורגל קיבלו סיוע ממשלתי בניגוד לחוק
04/04/2013, עו"ד אנה נודל

לדברי דובר נציבות האיחוד האירופי, נבדקות טענות להפרת חוקי התחרות במספר מועדוני כדורגל בגוש היורו, בהם גם ריאל מדריד. טרם נפתחה חקירה רשמית בעניין זה

האיחוד האירופי בוחן חשדות לכך שכמה קבוצות כדורגל בגוש היורו, בהן גם ריאל מדריד קיבלו סיוע ממשלתי בניגוד לחוק. לדברי דובר הנציבות אנטואן קולומבני, נבדקות טענות להפרת חוקי התחרות במספר מועדוני כדורגל בגוש. "ריאל מדריד הינו אחד המועדונים הנבדקים", אמר קולומבני והוסיף כי הנציבות טרם החליטה לפתוח בחקירה רשמית והיא בודקת את המידע שהגיע לרשותה.

לפי הדיווח של העיתון הבריטי אינדפנדנט, הרגולטורים בודקים את עסקת מכירת הקרקע בסמוך לאצטדיון של ריאל מדריד לעירייה. לפי החשדות, העירייה שילמה בגין שטחים מסביב לסנטיאגו ברנבאו מחיר הגבוה ממחיר השוק. על קרקע זו עתיד להבנות מרכז קניות גדול. בשנת 2004 רשות ההגבלים העסקיים באיחוד האירופי חקרה את התנהלות הקבוצה במכירת מגרשי האימון שלה לרשויות המקומיות. 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:171
קומיט וכל טופס במתנה